Team Roster Excel med nya star players mm
Hallå!
Jag undrar om någon vet av en vettig Excel Team Roster med nya star players mm? Som den magnifika översta länken här (Competition Rules Excel Team Roster), men uppdaterad. Har sökt runt men inte hittat något än.
Jag undrar om någon vet av en vettig Excel Team Roster med nya star players mm? Som den magnifika översta länken här (Competition Rules Excel Team Roster), men uppdaterad. Har sökt runt men inte hittat något än.
Comments
Tack. Men jag tänkte mer ett Excel-ark där allt finns färdigt i rullister.
Testa ta hem det där arket. Svinbra!
Men Mattias har valt att inte skicka arket ifråga under de första två månaderna sedan frågan togs upp, så jag antar att han fått ett av sina klassiska hata-Erik-anfall. Det började vara dags, då han inte haft något sådant bryt på närmare ett halvår.
du blir mycket trevligare om du fått sova ordentligt
@Bonefinger: EuroBowl har uppdaterat Aros roster för att innehålla de senaste ändringarna (enligt NAF standard). Hör av dig med en e-postadress i PM till mig så kan jag skicka över ett exemplar om det är intressant.
Äntligen!
(Någon som vet om de fixat buggarna som fanns också?)
Chaos Pact har helt fel starplayers incl. Crazy Igor fortfarande kallas Mad Max.
Hittar inte dom nya alv bröderna Swift.
Glart Sr. finns inte bara Jr.
Kreek saknar stats.
Det finns ingenstans att fylla i att man har mutor eller master chef så att TVt ökar vad jag kan se.
Men på det stora hela ser det rätt bra ut.