Team Roster Excel med nya star players mm

edited October 2017 in Blood Bowl
Hallå!

Jag undrar om någon vet av en vettig Excel Team Roster med nya star players mm? Som den magnifika översta länken här (Competition Rules Excel Team Roster), men uppdaterad. Har sökt runt men inte hittat något än.

Comments

• edited October 2017
    stashman wrote: »

Tack. Men jag tänkte mer ett Excel-ark där allt finns färdigt i rullister.

Testa ta hem det där arket. Svinbra!
  • @Melisqus lovade mig i ett svagt ögonblick att han skulle skicka det reviderade Arosarket som även innehåller StuntyLeeg efter @Skobergets insats. När jag fått det skall jag fixa in nya positionals och Star Players.

Men Mattias har valt att inte skicka arket ifråga under de första två månaderna sedan frågan togs upp, så jag antar att han fått ett av sina klassiska hata-Erik-anfall. Det började vara dags, då han inte haft något sådant bryt på närmare ett halvår.
  • gå och lägg dig istället för att sitta uppe och vara grinig @Pellevin
    du blir mycket trevligare om du fått sova ordentligt ;)
  • Det känns som "take home message" är att Pellevin inte gjort det han utlovat, så jag tycker vi att vi alla går ihop i någon form av besvikelse och agg emot honom ;)
  • @alla klapa snel @Pellevin så vi får ett uppdaterat ark. Skulle ju vara glorious. Ja, mitt liv är så tomt. Don't judge me!
  • Skickade precis en stunty roster till @Pellevin.

@Bonefinger: EuroBowl har uppdaterat Aros roster för att innehålla de senaste ändringarna (enligt NAF standard). Hör av dig med en e-postadress i PM till mig så kan jag skicka över ett exemplar om det är intressant.
  • Tyvärr verkar EuroBowl rostret endast innehålla starplayers för tier 3 lagen eftersom de andra inte får ha starplayers i EuroBowl.
  • Melisqus wrote: »
    Skickade precis en stunty roster till @Pellevin.
    Tusen tack. Ligger f n hemma med något lunginflammasmurfaktigt, men när jag återhämtat mig skall jag ta tag i detta.
  • @Melisqus ahhh men då verkar det som att @Pellevin fixar när han återhämtat sig från smurfsjukdomen. Toppen!
  • Smurfar är onda. Och blå.
  • Så, något nytt på Roster-fronten? Inte menat som en pik eller stress, jag är bara Excelektiker och kan knappt infoga ramar på en cell.
  • Lessen, hade glömt detta. Åker bort några dagar för att fira min brors femtioårsfest. Skall försöka fixa det nästa vecka. Skulle uppskatta en påminnelse på måndag.
  • Arosbb har uppdaterat sin roster med de nya spelarna om det är intressant info för er. :)
  • Drexxl wrote: »
    Arosbb har uppdaterat sin roster med de nya spelarna om det är intressant info för er. :)

Äntligen!
    (Någon som vet om de fixat buggarna som fanns också?)
  • RedRed
    edited November 2017
    Grotty har AG 3 ska det inte var 4.
    Chaos Pact har helt fel starplayers incl. Crazy Igor fortfarande kallas Mad Max.
    Hittar inte dom nya alv bröderna Swift.
    Glart Sr. finns inte bara Jr.
    Kreek saknar stats.
    Det finns ingenstans att fylla i att man har mutor eller master chef så att TVt ökar vad jag kan se.

Men på det stora hela ser det rätt bra ut.
  • Inte ett excelark men http://www.littlearmydesigner.com/bb#1 funkar rätt bra med olika alternativ för inkludering av inducements och extra skills.
Sign In or Register to comment.