[FUMBBL] Svenska Ligan. Anmälan, säsong 45!
Nu är det dags damma av era gamla FUMBBL-konton och att anmäla sig till Svenska Ligan säsong 45!
Detta ska göras senast måndag 17/3! Gör som följer:
- Om du vill behålla ditt lag skickar du ett PM till mig (på FUMBBL): Jag vill behålla mitt gamla ligalag: + lagnamn.
- Om du vill byta till ett annat lag eller anmäla ett nytt skickar du ett PM till mig: Jag vill anmäla mitt lag: + lagnamn.
Glöm inte att ansöka om medlemskap på gruppsidan (Svenska Ligan -> Group Members, längst ner).
Du behöver inte ta bort ditt gamla lag ur gruppen.
- Om du vill ha en paus med ditt nuvarande lag skickar du ett PM till mig: Jag vill ha en paus.
Då får du komma in i samma division när du kommer tillbaka - i mån av plats (annars hamnar du i divisionen under).
- Om du vill gå ur gruppen är det bra om du säger till.
Säsongen börjar tisdag den 18/3.
//Ligaledningen genom Roland
Detta ska göras senast måndag 17/3! Gör som följer:
- Om du vill behålla ditt lag skickar du ett PM till mig (på FUMBBL): Jag vill behålla mitt gamla ligalag: + lagnamn.
- Om du vill byta till ett annat lag eller anmäla ett nytt skickar du ett PM till mig: Jag vill anmäla mitt lag: + lagnamn.
Glöm inte att ansöka om medlemskap på gruppsidan (Svenska Ligan -> Group Members, längst ner).
Du behöver inte ta bort ditt gamla lag ur gruppen.
- Om du vill ha en paus med ditt nuvarande lag skickar du ett PM till mig: Jag vill ha en paus.
Då får du komma in i samma division när du kommer tillbaka - i mån av plats (annars hamnar du i divisionen under).
- Om du vill gå ur gruppen är det bra om du säger till.
Säsongen börjar tisdag den 18/3.
//Ligaledningen genom Roland
Comments
Minst 4 till så är vi två divisioner
För er som är lite osäkra på klienten så ställer jag gärna upp och spelar en match.
Då får ni även chansen att samla lite spp.
Jag spelar halflings f.ö.
Har du ett gammalt SL lag så är du såklart välkommen att ansöka med det.
Sorry, lite rörigt kanske, men det är fortfarande tillåtet för nya lag i svenska ligan att spela upp sig till TW 1500 innan säsongen börjar, fast numera i direkt i SL och inte i Bondeligan. Dock är det inget krav, då crp är förlåtande med inducements och journemen osv.
Orkar inte med att farma SPP.
Det är helt 0k att ansöka med ett helt nytt lag.
Jag tror inte man kommer komma så långt efter för det. CRP är ju ganska förlåtande med bättre inducements än innan.
Det är ganska många nya lag anmälda och jag tror inte att alla kommer hinna farma upp till 1500 TW innan säsongstart.
EDIT: Lirar Gobbo av alla bästiga lag!
Drygt en vecka kvar av anmälningstiden.
17 st anmälda hittills.