@BigFred - Kul att du gillar dem. Här är min logga och story. Använd som du vill. Tanken var att skaffa några fler ogres och kunna använda dem som ett ogre-lag också.
In 2460, a band of Ogre hooligans settled down in the Moot and forced local halflings to form a football team for them to cheer on. The Rottenham Stubs were so bad they used an average of 100 players each game due to the amount of deserters after kick-off
When the restriction of 16 players came in 2482, the matches only lasted for the first kick, after which everyone had fled. Head coach Gosh Bumblebruck then had the brilliant idea to also field Ogres. The flings now stuck around and the team had taken the first step to a most unlikely victory
@BigFred - Låt alla frukta de fruktansvärda halvlängdsmännen från norr. :P
Listan är uppdaterad igen och nu är sista chansen att tinga de saker som är kvar. Idag lägger jag upp allt på ebay och blocket så om det är något du verkligen vill ha, hugg till nu.
2 - Blood Bowl Trophies = 200 SEK
20- Lord Vorak SP (Willy) = 50 SEK
24- 3 Dwarf Zombies (Meiko) = 35 SEK styck, 75 SEK för alla
25- 3x Classic Zombies no 2 (Meiko) = 35 SEK styck, 75 SEK för alla
26- Magnet Skill Markers = glöm dessa, ingår i #31
27- Scibor 1 Dwarf Heavy Steam Armor, 6 Dwarf Steam Players = 285 SEK för alla
28- Fanath Art - Human team med Ogre + 2 Catchers och 6 Linemen (Tänkte byta ut underkroppen på alla catchers mot linemens ben) = 600 SEK
29- Khalidan Cobras Khemri Team + 5 Star Players + Custom FF Field = 1250 SEK
31- Gnuccerzi Devils Pro Elf Team + 6 Star Players + Custom FF Field + Magnetic Skill Markers = 1250 SEK
Har ju sålt av en hel del på forumet här. Nu ligger resten på blocket tillsammans med övriga figurspelsprylar. Priserna kan verka högre men om ni vill ha nåt så ger jag kompispris bara för att ni är BB-spelare.
Comments
Haha sant. Sååå. Ska vi spela till veckan eller?
Så hojta till om du vill ha nåt. Den 1 oktober går jag vidare och lägger prylarna på blocket och ebay.
Meddela hur du vill ha betalt,
Allt gott,
Oscar Schön
@BigFred - Kul att du gillar dem. Här är min logga och story. Använd som du vill. Tanken var att skaffa några fler ogres och kunna använda dem som ett ogre-lag också.
Listan är uppdaterad igen och nu är sista chansen att tinga de saker som är kvar. Idag lägger jag upp allt på ebay och blocket så om det är något du verkligen vill ha, hugg till nu.
2 - Blood Bowl Trophies = 200 SEK
20- Lord Vorak SP (Willy) = 50 SEK
24- 3 Dwarf Zombies (Meiko) = 35 SEK styck, 75 SEK för alla
25- 3x Classic Zombies no 2 (Meiko) = 35 SEK styck, 75 SEK för alla
26- Magnet Skill Markers = glöm dessa, ingår i #31
27- Scibor 1 Dwarf Heavy Steam Armor, 6 Dwarf Steam Players = 285 SEK för alla
28- Fanath Art - Human team med Ogre + 2 Catchers och 6 Linemen (Tänkte byta ut underkroppen på alla catchers mot linemens ben) = 600 SEK
29- Khalidan Cobras Khemri Team + 5 Star Players + Custom FF Field = 1250 SEK
31- Gnuccerzi Devils Pro Elf Team + 6 Star Players + Custom FF Field + Magnetic Skill Markers = 1250 SEK
LÄNK TILL BILDEN
Har ju sålt av en hel del på forumet här. Nu ligger resten på blocket tillsammans med övriga figurspelsprylar. Priserna kan verka högre men om ni vill ha nåt så ger jag kompispris bara för att ni är BB-spelare.
Spana in utbudet på hemsidan här: http://doktor-oster.st/