Il_Maestro goes viral

edited September 2017 in StockBowl
Hej allihopa, Il_Maestro (Dr.Oster) här,

Det var några säsonger sedan jag var med och spelade. Jag tog ett break på obestämd tid sedan min sons autism gjorde att han slutade äta helt. Nu är det bättre och han får i sig det han behöver. Hade tänkt återvända till det analoga spelbrädet men upptäckte att jag har behövt prioritera familjen och att vara tillgänglig hemma framför att måla figgisar och läsa in mig på nya ligaregler etc.

Så med det sagt tänkte jag bli uteslutande digital och sälja av mina BB-prylar. Nu vet jag att StockBowl inte inkluderar Cyanides spel men om ni vill köra mot mig framöver så är jag gärna med och skapar en liga och spelar mot er genom cyberrymden.

Är ni sugna på några av mina figgisar eller spelbräden så kommer jag lägga upp dem för försäljning här på forumet först så håll ögonen öppna under kommande veckan.

Tack för alla fina matcher och på återseende!

MVH
Il Maestro och tillika doktor Oster.

Comments

• Vad har du att erbjuda?
  • Hej, bra att höra att din son mår bättre. Som alternativ finns det open / köra hemma om det inte finns tid med så mycket spel. Med det sagt är jag alltid sugen på lite nytt till samlingen. Ha det bäst.
  • Tråkigt att höra Andreas. Tack för allt och inte minst ditt eget bidrag till stockbowls regler.
  • OM du kör på PS4 så är jag på för en match där (Heter Morn82)
  • edited September 2017
    @stashman - La upp en säljtråd precis. Ta en titt här: KLICKA PÅ MIG. Försöker lägga mig på 50% av vad man skulle behöva betala i "vanliga" fall.

@DavidD - Tack. Jo jag funderade på open ligan och körde en del matcher där men det gav inte samma känsla som att vara med och tävla i ligan. Så då blir det mycket tid och energi som mest går till spillo att bygga ihop lag och måla för att spela någon enstaka match ibland

@Pellevin - Tack själv. Kanske kan jag göra gästspel med ett lånat lag framöver. Jag har ju inte helt gett upp hobbyn. :P

@Morn82 - kör PC-versionen själv men annars hade jag gärna tagit en match
  • Hej!
    Såg att jag är sent ute, men plockar gärna Griff och dina två human cheerleaders om de finns kvar. Tack!

Vänligen
    Martin08
  • @Martin08 - de är bokade till dig
Sign In or Register to comment.