Nu är säsongen äntligen igång och mina Goblins är sugna att spela.
Så vilka vågar möta Sheep Ticklers? (om ni säger nej, då kastar jag Kung-Fu Keanu på er)
Lag som spelat färre än fem matcher skall endast redraftas om coachen ber om det. Ber du om det?
Det skulle innebära att dina spelare åldras en säsong. Tycker du det är en dålig idé kan du helt enkelt avstå från redraft nu.
Låter som att jag missförstått, eller helt missat något.
Men om det är så att min spelade match från Open Season 8 (1 spelad match), inte räknas som en spelad säsong, så behåller jag gärna laget som det är just nu.
Om det är så att Open Season 8 (1 spelad match) räknas som en spelad säsong, så dumpar jag gärna hela laget och börjar om pånytt.
Comments
2 goblinlag och 1 halflinglag redan.
Måste säga att jag blir väldigt frestad att anmäla mina "Goblins in Pyjamas" också.
Ja tack @pertan jag möter gärna dina haflings
när och var vill/kan du?
@floki @pertan @z3bb3
Tyvärr kan jag inte imorgon
gärna på Alpha
Verkar som Söndag är spikat.
Jag behöver redrafta.
Det skulle innebära att dina spelare åldras en säsong. Tycker du det är en dålig idé kan du helt enkelt avstå från redraft nu.
Låter som att jag missförstått, eller helt missat något.
Men om det är så att min spelade match från Open Season 8 (1 spelad match), inte räknas som en spelad säsong, så behåller jag gärna laget som det är just nu.
Om det är så att Open Season 8 (1 spelad match) räknas som en spelad säsong, så dumpar jag gärna hela laget och börjar om pånytt.
Samt måndag 18e, på Alpha strax efter kl 18.
Kan även köra hemma hos mig i Axelsberg.
Tack för det.
Vem vill möta mig på torsdag?