Gemensam Gaspez arts beställning inför GothBowl

Även i år kommer vi att administrera en gemensam beställning inför GothBowl men denna gången från Gaspez arts http://www.gaspez-arts.com/

Beställer ni genom mig får ni 25% rabatt på alla Gaspez-arts och Neomics produkter. Produkterna kan antingen hämtas på GothBowl eller genom att möta upp mig på Wizard Games eller i Majorna.

Vill ni ha något så skriv namn och vad ni vill ha i denna tråden med priset med och utan rabatt i Euro. Gällande special offers så kan jag inte garantera att vi får rabatten men jag antar det då jag inte har hört några undantag. Betalning sker till mig före GothBowl, jag återkommer med PM till de som har beställt med info om betalning.

För att er beställning skall hinna komma med vår gemensamma beställning behöver jag ha er beställning här senast lördagen den 15 mars kl 20:00.

Comments

• Åh wizard-games! Det är ren nostalgi för mig. Många år var beställningar från dom mitt enda sätt att få tag i figurer!
  • @Hemlighållaren Samma här! Kommer du ihåg tanten som tog emot beställningarna att hon flåsa så tungt hela tiden :D
  • Beställningen är inskickad och de som har beställt kommer att meddelas när jag har fått fakturan från Gaspez.
Sign In or Register to comment.