Nya Star Players

edited July 2017 in StockBowl
I augusti, fr o m reserves rumble/kvartsfinalerna, kommer ett antal nya Star Players finnas tillgängliga. Dessutom kommer Helmut Wolf kunna hyras in av Chaos Pact. De nya stjärnorna är de som kommit i dz2.

Comments

• edited July 2017
    Nu finner alla intresserade de nya stjärnorna Kreek Rustgouger, The Swift Twins, Bo Gallanté, Karla von Kill och Madcap Miggs på vår webbplats. De kommer att kunna hyras in fr o m imorgon. Dessutom har Helmut Wulf genomgått en minimal förändring, som dock kan påverka Buzzqvarna Cup, @Stareater.
  • Kan alla nya få loner först i raden av skills? :)
    (inte så viktigt, men jag stör mig lite...)
  • Jag följde GW och körde alla skills i alfabetisk ordning. Kan ändras om önskemålet delas av fler.
  • OK. Då ser man i alla fall vilka som är nya och gamla, om man skulle vilja veta :)
  • På vilken flik är de? Försöker läsa deras stats...
  • Drexxl wrote: »
    På vilken flik är de? Försöker läsa deras stats...

Miscellaneous ->Team references
  • Ang Star Players, hur funkar Necromantics Hack Enslash regen/secret weapon? Dvs har man någon nytta av regen när SW resulterar i automatisk utvisning?
  • Dels kan du ju ha en bribe, men även argue the call kan hålla kvar honom i matchen och göra regen nyttig.
  • Ah, såklart. Tack.
  • Även kortet illegal substitution gör att han kan komma in från reserv, så skada och regen => reserv...
Sign In or Register to comment.