Becoming Residents (Stadiums)

Mitt Dark Elf lag huserar numera en Enclosed Pitch stadium.

Har någon annan liga ett lag som har eller äger en stadium?

Skall bli intressant att se ifall det gynnar ett lag att ha en stadium för D3 extra fans (samt 5-6 räddar en inknuffad spelare till resererna, dock inte i Enclosed Pitch så den fördelen försvinner) mot att få 50,000 petty cash till motståndaren?

Bära eller brista - "Blackheart Hole" blir Hometown stadium under säsongen iaf.

Dela med er ifall någon annan är tokig nog att husera en arena

Comments

• vi kör med stadium i ligan i gbg just nu. och om mitt lag spelar på en tillräckligt rolig arena så ska jag nog försöka skaffa den som hemmaarena :)
  • Stashman: Jag har inte tillgång till stadionreglerna. Som jag tolkar ditt inlägg så får du alltså D3(*1000) extra fans till matchen, men motståndarna får 50k extra petty cash. Det låter som en dålig deal. Vad har jag missat?
  • Jag kommer inom kort sammanställa reglerna på svenska inför nästa spelarmöte.
  • Mooselord wrote: »
    Stashman: Jag har inte tillgång till stadionreglerna. Som jag tolkar ditt inlägg så får du alltså D3(*1000) extra fans till matchen, men motståndarna får 50k extra petty cash. Det låter som en dålig deal. Vad har jag missat?

Japp lite sämre - tills man väl köpt arenan. Då får man +2 på gaining sponsors samt D3+Fame extra winnings
  • Tycker arenor verkar jäkligt kul. Finns ju de som är bra för din situation med. Jag har tex ett lag som alla nu försöker faula till döds. Än så länge har jag haft tur men ett stadium med besserwissers som skriker på domaren när han missar en foul låter som något jag behöver :) det var en av alla stadiums som fanns.
Sign In or Register to comment.