SÄLJES: High Elf linemen

Hittade två under flyttstökandet. Har absolut ingen användning för den själv. Byte går också bra mot något goblinoidigt.

Finns i Umeå eller via PostMord. Dock snart finns de i Stockholm.

Comments

• jag är intresserad. finns de i Stockholm innan augusti?
    och kan i så fall @Pellevin ta med sig dem till drexxlbowl?
  • Vet inte om jag hinner träffa Pellevin före DrexxlBowl men vi kan ju iofs försöka. Jag är väl nere den 27/7 och kommer lätt stressat packa upp flyttlådor den närmsta tiden. Annars blir det väl ett frimärke. De har inga baser förresten. Några mörkalver snodde väl dem bara för att ...
  • Jag är i Sthlm den 27de.
  • baser behövs inte.
    går det att lösa med Pellevin så föredrar jag det.
  • edited July 2017
    Jag har en extra grundmålad highelf lineman om det behövs ytterligare en. Jag kan försöka göra en Quick pass till @khanmank innan 27/7 om intresse finns.
  • det är lugnt, bör räcka med två. tänkte ha som star players typ.
  • Försöker ordna ngt med Pellevin då
  • ska se om jag hittar något goblinigt, något speciellt du vill ha?
  • Ju dummare desto bättre. Kanske sideline-figurer är bäst. Har två lådor med de nya gw-goblinerna så spelare har jag gott om.
  • det löjligaste jag har är inte direkt en goblin. tror det kanske är en snotling?
    sitter och rider på vad jag tror är en squig, eller squigliknande varelse. figuren har på sig typ en lång rock och admiralshatt och någon form av spetsig lösnäsa.
  • Perfekt. Kan jag skicka högalverna med Posten så blir jag av med dem. PMa adressen tack.
Sign In or Register to comment.