Hemsidan
För att dryfta allt kring hemsidan.
En tanke jag hade vore att använda nyhetsflödet på förstasidan lite mer. Kanske främst för att få ut lite turneringsinfo innan och efter. Exempelvis att lägga upp att 28-30 Mars så åker vi på Superbrawl och vilka coacher som åker samt hänvisa till forumet för mer info. Sedan efteråt så presenteras även en kortare rapport om hur det gick, till vem segern gick och stockbowlcoachers resultat.
En tanke jag hade vore att använda nyhetsflödet på förstasidan lite mer. Kanske främst för att få ut lite turneringsinfo innan och efter. Exempelvis att lägga upp att 28-30 Mars så åker vi på Superbrawl och vilka coacher som åker samt hänvisa till forumet för mer info. Sedan efteråt så presenteras även en kortare rapport om hur det gick, till vem segern gick och stockbowlcoachers resultat.
Comments
Vidare tycker jag det ser trevligt ut när nyhetsflödet är mer aktivt
Vi har kontaktat Casper som har återkommit och sagt att han har kontaktat sitt webhotell. Vi får se hur snabbt problemet är löst...
Jag ska försöka samla ihop förbättringsförslag för hemsidan och skicka till Casper.
Det jag har antecknat än så länge är:
Mer statistik! Win streaks etc.
Flexiblare coach lista. Fält som icq kanske inte är så aktuella längre, men det vore kanske intressant att ha andra fält, tex för ort.
Möjlighet att ha egna menyval (den till vänster) som bara syns när en är inloggad (som tex coach list).
Vad saknar NI på hemsidan?