Tja, är det någon annan än pellevin som approvar resultat i ligan? Har en match från söndags som inte är approvad ännu å tänkte försöka hinna med en match till i veckan. Men blir ju svårt utan att den förra är approvad.
Är det Commish som har hand om att registrera nya lag? Mejlade info@stockbowl i fredags. Det har kanske också hamnat i skräplådan. Det är dock ingen brådska.
Nja, det låg mer än ett mail i skräpfacket, men här handlar det nog mest om att vissa av oss är lite fega med att göra det som inte är standarduppgifter. Jag vill nog helst se någon annan genomföra det innan jag försöker mig på det. Erik är dock inte den enda veteranen på commishposten.
Generellt sett så brukar matchrapporterna godkännas av Commish väldigt fort.
Det har hänt flertal gånger att jag fått notis om att match skall godkännas på mobilen, följt av att jag startat dator och när jag väl är inloggad så är matchen redan godkänd.
Andra commishbeställningar, såsom redigering av köp, justering av skills, nya lag, logor, bilder etc. tar oftast lite längre tid.
Just sommartid så skulle jag räkna med att det kan ta lite längre tid att få in de "lite mindre viktiga" beställningarna, såsom att uppdatera lagets logo.
Comments
Det har hänt flertal gånger att jag fått notis om att match skall godkännas på mobilen, följt av att jag startat dator och när jag väl är inloggad så är matchen redan godkänd.
Andra commishbeställningar, såsom redigering av köp, justering av skills, nya lag, logor, bilder etc. tar oftast lite längre tid.
Just sommartid så skulle jag räkna med att det kan ta lite längre tid att få in de "lite mindre viktiga" beställningarna, såsom att uppdatera lagets logo.
Du kan ju inte åka på semester utan att ta med dig dator och göra dina superviktiga commish prylar