Köpes: 2nd edition Goblins

Efter at ha tittat runt och lustat efter de nya gobbosarna så kom jag på en sak, jag har ju en hel bunt med gamla 2nd edition gobbos som ligger hemma i en låda. (8 gobbos och en catcher för att vara exakt).
Men för att komplettera detta lag behövs ju lite mer spelare så jag undrar, någon som har lite gamla 2nd edition gobbos de vill sälja.
Figurexempel som jag letar efter.

Troll, (Helst två olika, men det kan vara dublett så länge det är 2nd)
Pogo (Kan vara vilken som helst av dem, jag är ej kräsen)
Looney
Ooligan (Helst den som håller en filt ovanför huvudet)

Jag tror inte det finns Bombardiers från 2nd edition till gobbos, så jag kommer tyroligtvis skulptera en bomb åt min catcher.
Har ni sedan en GW fanatic ni inte vill ha eller en gammal doom diver så köper jag gjärna de med,

Comments

• edited May 2017
    Jag tror att det är nummer 3 (ifrån vänster) som jag har liggandes (omålad) hemma.

IMG_3442_zpshy2t6dzu.jpg

Om inte så är det någon av de andra.
    Kan kolla hemma sen.
  • pedda wrote: »
    Jag tror att det är nummer 3 (ifrån vänster) som jag har liggandes (omålad) hemma.

Om inte så är det någon av de andra.
    Kan kolla hemma sen.

Än en gång så hjälper du ett stackars barn i nöd. Faktumet att den är omålad gör mig ännu gladare! Jag är mycket intresserad :)

• Så snart jag fått tummen ur och målat klart mitt nya troll kommer jag att ha ett klassiskt troll över. Har dessutom ett gäng fanatics om Peddan faller ifrån.
  • Jag är ganska säker på att jag har en 2nd ed pogo liggandes. Den är nog dock skadad och behöver lite kärlek om jag minns rätt. Kan kolla om du är intresserad (omålad iaf)
  • coma wrote: »
    Jag är ganska säker på att jag har en 2nd ed pogo liggandes. Den är nog dock skadad och behöver lite kärlek om jag minns rätt. Kan kolla om du är intresserad (omålad iaf)
    Jag är en kärleksfull filur.
    Mycket intresserrad :)
  • Har två 2nd pogos och behöver bara en
  • Buckan wrote: »
    Har två 2nd pogos och behöver bara en
    Ooooohhh, låter saftigt! Vi får se ifall coma hittar sin och vilket skick den är i, annars studsar jag glatt till dig :)
  • Om @Pellevin har ett gäng så ta en av honom, då det antagligen blir lättare med överlämnandet.
    Glömde kolla vilken det är jag har, men gör det om det inte funkar med mysfarbrorn
  • Var för trött för att gräva fram den igår och sitter på tåg till Karlstad nu. Är tillbaka imorgon kväll. Påminn mig gärna så jag inte glömmer bort!
Sign In or Register to comment.