Köpes: 2nd edition Goblins
Efter at ha tittat runt och lustat efter de nya gobbosarna så kom jag på en sak, jag har ju en hel bunt med gamla 2nd edition gobbos som ligger hemma i en låda. (8 gobbos och en catcher för att vara exakt).
Men för att komplettera detta lag behövs ju lite mer spelare så jag undrar, någon som har lite gamla 2nd edition gobbos de vill sälja.
Figurexempel som jag letar efter.
Troll, (Helst två olika, men det kan vara dublett så länge det är 2nd)
Pogo (Kan vara vilken som helst av dem, jag är ej kräsen)
Looney
Ooligan (Helst den som håller en filt ovanför huvudet)
Jag tror inte det finns Bombardiers från 2nd edition till gobbos, så jag kommer tyroligtvis skulptera en bomb åt min catcher.
Har ni sedan en GW fanatic ni inte vill ha eller en gammal doom diver så köper jag gjärna de med,
Men för att komplettera detta lag behövs ju lite mer spelare så jag undrar, någon som har lite gamla 2nd edition gobbos de vill sälja.
Figurexempel som jag letar efter.
Troll, (Helst två olika, men det kan vara dublett så länge det är 2nd)
Pogo (Kan vara vilken som helst av dem, jag är ej kräsen)
Looney
Ooligan (Helst den som håller en filt ovanför huvudet)
Jag tror inte det finns Bombardiers från 2nd edition till gobbos, så jag kommer tyroligtvis skulptera en bomb åt min catcher.
Har ni sedan en GW fanatic ni inte vill ha eller en gammal doom diver så köper jag gjärna de med,
Comments
Om inte så är det någon av de andra.
Kan kolla hemma sen.
Än en gång så hjälper du ett stackars barn i nöd. Faktumet att den är omålad gör mig ännu gladare! Jag är mycket intresserad
Mycket intresserrad
Glömde kolla vilken det är jag har, men gör det om det inte funkar med mysfarbrorn