Någon som vill gå ihop och köpa GW's Lizardmens?
Grabben vill ha Lizardmen och nu när GW släppt dem på nytt så tänkte jag slå till:
https://www.games-workshop.com/en-SE/Lizardmen-Blood-Bowl-Team-MTO-2017
Problemet är att de bara är 4 saurusar så jag tänkte om man går ihop två stycken och köper tre lag samt två kroxigores så kommer man få:
12 skinks
6 saurusar
1 Kroxigore
Det blir 621kr/ person (+ eventuell frakt)
Det blir några extra skinks men då kan man göra dem till starplayers som Hemlock mf
Erbjudandet går ut på lördag men jag tänkte beställa senast i morgon torsdag för jag har så fullt upp att det finns risk jag glömmer det annars.
Så vem är på?
Jag kan köpa dem och bjuda på frakten från Umeå till den som vill vara med, om dem personen inte råkar komma här runt omkring
https://www.games-workshop.com/en-SE/Lizardmen-Blood-Bowl-Team-MTO-2017
Problemet är att de bara är 4 saurusar så jag tänkte om man går ihop två stycken och köper tre lag samt två kroxigores så kommer man få:
12 skinks
6 saurusar
1 Kroxigore
Det blir 621kr/ person (+ eventuell frakt)
Det blir några extra skinks men då kan man göra dem till starplayers som Hemlock mf
Erbjudandet går ut på lördag men jag tänkte beställa senast i morgon torsdag för jag har så fullt upp att det finns risk jag glömmer det annars.
Så vem är på?
Jag kan köpa dem och bjuda på frakten från Umeå till den som vill vara med, om dem personen inte råkar komma här runt omkring
Comments
Man köper bara två så man får en var.
Gött!
När ska han förresten debutera i BUBBLE-ligan?
Japp, återkoppla när du vet
Ok men @Drexxl då beställer jag nu?
Beställde iaf
Proxa?
Garanterat billigare, men jag föredrar metall av flera anledningar blandannat att vi har basse i ligan och då kan en näve i bordet flytta de flesta
en sån låda kan ju 3-4 pers dela på.
Jag har denna till salu om du vill komplettera. Blood bowl krox med utbytt svans som har gadd istället för klubba.
<div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText"></div></div>