Behövs mer än 8 skinks i lizardmenlag?

edited May 2017 in Taktik och lagbyggen
Med anledning av veckan "made to order" hos gw så är jag sugen på lizardmen.
inser att jag behöver komplettera med två saurusar isf, men behövs mer skinks?

Comments

• Möjligen om du vill spela stunty lizardmen (utan saurusar). Annars har jag svårt att se det.
  • ahh, just ja. hmm, får klura lite. har ju tom lördag på mig.
    men lite sugen är man ju, sån tennknarkare som man är
  • Turneringsroster behöver (4)-5 skinks och 2 journeymen på det så är du hemma för liga också. Jag har en GW krox att byta om du inte får med en sådan..
  • grymt! får fundera lite mer men då är det ju helt klart mer intressant. Återkommer =)
  • suncar wrote:
    Med anledning av veckan "made to order" hos gw så är jag sugen på lizardmen.
    inser att jag behöver komplettera med två saurusar isf, men behövs mer skinks?

Kan du länka?

• Javisst
    Finns också necromantic, undead och highelfs up for grabs.
  • men beställ innan lördag som sagt
  • Hittade själv nu... :)
  • edited May 2017
    Jarå, jag beställer nu direkt! :)

Är enda laget grabben vill ha så :)
  • Gör som jag ock bygg ett Stunty Leeg Skink Lag. Kul och måla och funkar om man vill köra lizardmen utan saurusar
  • Gör som jag ock bygg ett Stunty Leeg Skink Lag. Kul och måla och funkar om man vill köra lizardmen utan saurusar
    lite sugen på stunty leeg är jag ju men då blir det nog med snotlings först och främst :)

coma wrote: »
    Turneringsroster behöver (4)-5 skinks och 2 journeymen på det så är du hemma för liga också. Jag har en GW krox att byta om du inte får med en sådan..

Fick ett kalasbra erbjudande på ett lizardmenlag precis så jag hoppar nog över din krox @coma, men du har en minotaur här kom jag på nu

• suncar wrote: »
    Gör som jag ock bygg ett Stunty Leeg Skink Lag. Kul och måla och funkar om man vill köra lizardmen utan saurusar
    lite sugen på stunty leeg är jag ju men då blir det nog med snotlings först och främst :)

Gör som jag och bygg båda :D Snots suger men askul att spela, Skinks äger men är askul att lira.
  • @Cadillac jajjemen den vill jag gärna lägga vantarna på vid tillfälle. Vi kanske behöver boka nått trevligt spelande eller liknande får att få tummen ur?
Sign In or Register to comment.