Det ser ju ut att vara fyra figurer med separata armar och huvuden som man kan kombinera på litet olika sätt, så jag misstänker att de i första hand är tänkta att användas för att fylla ut orc-laget.
Det ser ju ut att vara fyra figurer med separata armar och huvuden som man kan kombinera på litet olika sätt, så jag misstänker att de i första hand är tänkta att användas för att fylla ut orc-laget.
Om motorsågsarmen är lös så blir det ett lysande verktyg för att modda andra miniatyrer till Buzzqvarna 2517-turneringen.
Jag tänkte köpa nya Gobbarna (12 st) och funderar på extra packet om 4 st.
Men kom på att om man är 2 personer som delar på ett 12 pack så får man 6 st gobbar till samma pris.
Någon som vill dela ett 12 pack gobbar med mig? (gärna i stockholm)
Officiellt är det väl inte innan DZ2 släpps på lördag?
Ja, det finns en bild på laguppställningen, men jag skulle tex gärna vilja veta vad den nya skillen "swoop" gör.
Comments
De är ju så klena så att utan rustningen hade de haft AV 6
Inte vad jag sett
Med tanke på hur många spikes etc alla andra har så behöver de all rustning de kan få för att överleva...
Om motorsågsarmen är lös så blir det ett lysande verktyg för att modda andra miniatyrer till Buzzqvarna 2517-turneringen.
var tyvärr inte så imponerad av dem heller.
gillar inte näsorna alls
men kan vara som @khanmank sa, "röda näspaintjobbet".
Jag föredrar små spetsiga eller de klassiska GW näsorna
Finns det länk till dem?
https://www.warhammer-community.com/2017/05/08/more-goblins-on-the-pitch/
Nä, de såg faktiskt inge vidare ut
Det går dock rykten om 2 vapen till som är nya, så man får dem i tre pack. (Bomb, Såg, Kula och Pogo, ?, ?)
Men kom på att om man är 2 personer som delar på ett 12 pack så får man 6 st gobbar till samma pris.
Någon som vill dela ett 12 pack gobbar med mig? (gärna i stockholm)
Officiellt är det väl inte innan DZ2 släpps på lördag?
Ja, det finns en bild på laguppställningen, men jag skulle tex gärna vilja veta vad den nya skillen "swoop" gör.