Dungeonbowl XV 2018 24:e & 25:e mars

2»

Comments

  • ta mig som kontaktperson för rummet.
  • Då kan jag ta platsen i rummet med Lockmund, Duckwing och brocCooLi. Vad kostar det och vem skall jag betala till?
  • Jag kommer inte ihåg vad en sängplats kostar. Mellan 30 och 40€ har jag för mig.

    Du betalar på plats
  • edited January 2018
    Vet någon när det vore lämpligt att boka flyg hem än? Jag hittar ingen hemsida om turneringen. Bokar vi måndagen också, eller nöjer vi oss med fredag till söndag?
  • Jag och @brocCooLi lutar åt flyg hem på måndag morgon
  • Lockmund wrote: »
    Vet någon när det vore lämpligt att boka flyg hem än? Jag hittar ingen hemsida om turneringen. Bokar vi måndagen också, eller nöjer vi oss med fredag till söndag?

    De har ingen hemsida, bara trådar i olika forum som TFF och NAFs egna
  • nu är rummet bokat även för söndagnatten. så jag och @melisqus kommer ta morgonflyg. ni andra kan också stanna en natt till om ni vill.
  • Tack. Jag tar med det i ekvationen.
  • edited January 2018
    Funderar på att åka
  • coma wrote: »
    Funderar på att åka

    ja! det tycker jag du ska göra!
  • Jag råkade anmäla mig till dungeonbowl jag med. Wee!
  • heja @Ozt!

    hur går det för dig med din anmälan @Lockmund?
  • Den ska komma.
  • Jag kommer också att flyga hem på måndagen.
  • edited March 2018
    Träffas vi fyra (jag, Broccoli, Melisqus och Duckwing) på hotellet? Ska vi spika en tidpunkt för det? Tänker framför allt på incheckningen med nycklar och så.
  • edited March 2018
    Jag tror vi kan checka in var för sig när vi anländer.
    Om inte så är det bara att hänga i lobbyn tills alla är samlade.
  • har för mig jag och melisqus dyker upp kring 22.
  • Alla är på plats och spelar, ingen har glömt passet. ;)

    Efter första rundan har de goda 4-0-2 som resultat. Inte så illa med tanke på att både Joemanji och Lycos stod för motståndet.
  • Runda 2 spelade vi 4-1-1. Av de 12 coacher som har full poäng, så är tre svenska: Ozt, Melisqus och jag.
  • Runda 3 blev 2-3-1 och vi har inte längre några fullpoängare. Totalt idag är det alltså 10-4-4 och det måste vi väl vara nöjda med.
  • tala för dig själv!!!
  • Runda 4 blev 3-2-1. Jag och Jonas ligger på sju poäng, Melisqus och Ty har sex. Jämnt skägg i kampen om sämsta Göteborgare alltså.
  • Runda 5 gav 2-2-2 efter bland annat ett svenskmöte. Melisqus och Ozt toppar svenskligan med 8p.
  • Sista rundan gick sämst för oss. Vi spelade 2-1-3. Ännu ett svenskmöte, och det på bord tre! Lagkapten visade vart skåpet ska stå och slutade på 10p, jag smög upp på 9p och Ozt landade på 8p.
  • rankingen har typ kommit för dungeonbowl nu.
Sign In or Register to comment.