Reserves Rumble - anmälan nu öppen!
Detta är en enrondssäsong för att ge de lag som inte gått till slutspel chans att samla ihop lite mer resurser till laginköp inför nästa säsong, och dessutom samla SPP samt få lira lite mer. Den varar åtta dagar, från lördag 15/4 till lördag 22/4.
Alla lag som inte spelat någon match före 9/1-2017, och inte spelar i slutspelet i Season 22, är välkomna. Endast ett lag per coach. Om du vill anmäla ditt openlag måste du dock lämna Open Season 8. Det görs automatiskt då Reserves Rumble lottas.
Väl mött!
Alla lag som inte spelat någon match före 9/1-2017, och inte spelar i slutspelet i Season 22, är välkomna. Endast ett lag per coach. Om du vill anmäla ditt openlag måste du dock lämna Open Season 8. Det görs automatiskt då Reserves Rumble lottas.
Väl mött!
Comments
räknas RR in till Season 22, Open Season, som en egen eller inte som någon säsong alls?
Eller väljer man vilken säsong RR ingår i?
Bra grej med reserves rumble.
Kan jag ha två journemen in i reserves rumblematchen eller behöver jag köpa ett fullt lag för att vara med i den serien?
Eftersom det är en fortsättning på säsongen utgår jag från att det är ok med journeymen. Om det inte är det får ni säga till.