Sökes: Paint Commission Stockholm

edited April 2017 in Köpa, Sälja och Byta
Tjo,

Letar efter någon duktigt i Stockholm som skulle kunna tänka sig att måla mina Chaos Dwarfs i utbyte av cash.

Skriv till mig eller lämna gärna kommentarer så snackar vi ihop oss om detaljerna;)

//Gwyn

Comments

  • Varför måste det vara just i Stockholm? Jag rekommenderar Hemlighållaren, men då måste du skicka dem till Skellefteå.

    Jag fattar fortfarande inte hur han kunde skugga hjärtan placerade på toppen av mina vampyrers stövlar. Själv hade jag varit nöjd om jag hade fått till något som överhuvudtaget liknade hjärtan.
  • Hemlighallaren får +1 av mig.
  • Lockmund wrote: »
    Varför måste det vara just i Stockholm? Jag rekommenderar Hemlighållaren, men då måste du skicka dem till Skellefteå.

    Jag ville först kolla om det fanns någon lokal. Men då Hemlighållaren har fått så mycket beröm så ska jag ta och kolla upp med honom. ;) Tackar för förslaget
  • +1 på Hemlighållaren

    Han är inte alltid så aktiv på forumet, så om du inte får tag i honom kan jag vidarebefordra lite kontaktuppgifter till honom i en viskning.
  • Stareater wrote: »
    +1 på Hemlighållaren

    Han är inte alltid så aktiv på forumet, så om du inte får tag i honom kan jag vidarebefordra lite kontaktuppgifter till honom i en viskning.

    Det skulle vara super om du kunde göra det ;)
  • Ååh vad fina ni är! Jag kan väl passa på att meddela att jag åter är öppen för commissions!
Sign In or Register to comment.