Tack Tjub för bild, klart lättare att diskutera utifrån den
Ja precis, frantic, näven är framför ansiktet.
Han verkar ha gjort som en baseballhandske av ett bad moon banner, men vinkeln på fotot är lite knasigt minst sagt.
Höll på att fundera lite på vad jag tyckte var skillnad på figuren från tidigare versioner och visst är det så att huvudet på trollet har fått mer karaktär av gamla gobbos och vice versa. Dvs gamla gobbons spetsiga näsa har bytt plats med trollets mer cylinderformade ballong.
Kul grepp tycker jag, undrar vem som gjort figuren?
Jag har beställt trollet MEN känner att det kommer moddas lite ... Björnsaxen ska väck helt klart (jäkla trams) och sen ska jag nog försöka få ner vänsterarmen och det kommer väl bli pilligt värre ... Hamnar nog i "gör det sen"-högen...
Jag har beställt trollet MEN känner att det kommer moddas lite ... Björnsaxen ska väck helt klart (jäkla trams) och sen ska jag nog försöka få ner vänsterarmen och det kommer väl bli pilligt värre ... Hamnar nog i "gör det sen"-högen...
Eller så kör jagm ed ett av tre River Trolls ...
Mm låter som en bra plan. Göru ett bra jobb ska jag anlita en "Pro-painter" jag känner att försöka göra samma sak.
Det jag tycker är sämst är att det kastar en gobbo. Det lirad ju ganska friskt med ork-lag utan gobbos så just den ganska feta detaljen sänker ju betyget rejält tycker jag. Men jag hittade händer från mina river-trolls som funkar istället så nu ska jag testa i natt att skära mig i fingrarna och modda lite.
Det jag tycker är sämst är att det kastar en gobbo. Det lirad ju ganska friskt med ork-lag utan gobbos så just den ganska feta detaljen sänker ju betyget rejält tycker jag. Men jag hittade händer från mina river-trolls som funkar istället så nu ska jag testa i natt att skära mig i fingrarna och modda lite.
Låter bra, meddela om du råkar ha en hand över när du är klar
Satte ihop trollet idag och detta är nog en av de sämre modellerna jag sett, nåväl jag lyckades få dit armen som är framför ansiktet på ett betydligt bättre sätt så armen är nedåt istället vilket gjorde modellen betydligt bättre i mitt tycke...
Comments
Ja precis, frantic, näven är framför ansiktet.
Han verkar ha gjort som en baseballhandske av ett bad moon banner, men vinkeln på fotot är lite knasigt minst sagt.
Höll på att fundera lite på vad jag tyckte var skillnad på figuren från tidigare versioner och visst är det så att huvudet på trollet har fått mer karaktär av gamla gobbos och vice versa. Dvs gamla gobbons spetsiga näsa har bytt plats med trollets mer cylinderformade ballong.
Kul grepp tycker jag, undrar vem som gjort figuren?
https://www.games-workshop.com/en-SE/Blood-Bowl-Troll
Men ett till troll vore nice
Adderat till listan citat-man-önskar-att-man-får-använda-i-verkliga-livet.
"Nu har Tim blivit en baseball"
Det var nog den bästa videon i existens för denna situation.
+1
Eller så kör jagm ed ett av tre River Trolls ...
Mm låter som en bra plan. Göru ett bra jobb ska jag anlita en "Pro-painter" jag känner att försöka göra samma sak.
Låter bra, meddela om du råkar ha en hand över när du är klar
Hoppas på plast iaf
vilken är det som går sönder så fort den ramlar i backen? Resin gissar jag?
Näsan ser ut som en [url=https://www.games-workshop.com/de-DE/Gnoblars-der-Ogerkönigreiche]grotnäsa[/url]
Vi får verkligen hoppas det.
Risken är ju att hela kommande Goblinlag ser ut sådär.