Köpes: GW Fleshgolem och GW Werewolf
Hallojsan! Efter min trevliga lilla tid på gBBg så såg jag hur populärt det var med Necro. Därför tänkte jag: If you cant beat 'em, join 'em.
Iallafall, någon som har en 5th edition fleshgolem och/eller en 3rd edition varulv som de är villiga att sälja? Helst två av varje och omålad.
(Har ni 2nd edition varianterna av de två så borde det antagligen kunna gå, men jag föredrar de ovan nämda upplagorna)
Flesh-golem, 5th edition till vänster och 2nd till höger
Varulv
Iallafall, någon som har en 5th edition fleshgolem och/eller en 3rd edition varulv som de är villiga att sälja? Helst två av varje och omålad.
(Har ni 2nd edition varianterna av de två så borde det antagligen kunna gå, men jag föredrar de ovan nämda upplagorna)
Flesh-golem, 5th edition till vänster och 2nd till höger
Varulv
This discussion has been closed.
Comments
Kan ta med den till Dungeonbowl och överlämnande till en svensk kurir
Tror inte jag kommer kunna komma till dungeonbowl, men tack ändå. Finns det några andra sätt du kan tänka dig att smuggla en hud-golem?
Men via kurir funkar ändå finfint, så länge din generösa och omsorgsfulla gåva kommer fram.
Om du vill ha den innan närkebowl måste det bli post. Kostar 3,70€ att skicka. Skicka ett PM med adress osv är du snäll.
Annars som sagt, med kurir på Dungeonbowl.
Låter mycket lockande, om jag inte hittar några andra är det troligt att jag kanske kontaktar dig
Någon som har tillgång till en till 5th edition flesh golem? Annars får jag nog gå på ebay
Tack till alla som svarade