Köpes: GW Fleshgolem och GW Werewolf

Hallojsan! Efter min trevliga lilla tid på gBBg så såg jag hur populärt det var med Necro. Därför tänkte jag: If you cant beat 'em, join 'em.

Iallafall, någon som har en 5th edition fleshgolem och/eller en 3rd edition varulv som de är villiga att sälja? Helst två av varje och omålad. :)
(Har ni 2nd edition varianterna av de två så borde det antagligen kunna gå, men jag föredrar de ovan nämda upplagorna)

Flesh-golem, 5th edition till vänster och 2nd till höger
flesh_golems.jpg

Varulv
img48048bca0d0d0.jpg

Comments

• Jag har en 5th ed flesh golem som du kan få.
    Kan ta med den till Dungeonbowl och överlämnande till en svensk kurir
  • pedda wrote: »
    Jag har en 5th ed flesh golem som du kan få.
    Kan ta med den till Dungeonbowl och överlämnande till en svensk kurir

Tror inte jag kommer kunna komma till dungeonbowl, men tack ändå. Finns det några andra sätt du kan tänka dig att smuggla en hud-golem?

• "överlamnande till svensk kurir" innebär med stor sannolikhet mig eller Jan. så den frågan är redan löst @Drexxl :)
  • om du inte vill ha den supersnabbt via posten då?
  • brocCooLi wrote: »
    om du inte vill ha den supersnabbt via posten då?
    Nja, tänkte försöka klämma ihop ett necrolag till Närkebowl om möjligt. Så om du tar via posten är jag villig att betala frakt :)
    Men via kurir funkar ändå finfint, så länge din generösa och omsorgsfulla gåva kommer fram.

• hets på dig då ;)
  • Jag har två varulvar liggandes, omålade/omonterade i tenn.
    set-2-werewolves-meiko-blood-bowl_1.jpg
  • Drexxl wrote: »
    brocCooLi wrote: »
    om du inte vill ha den supersnabbt via posten då?
    Nja, tänkte försöka klämma ihop ett necrolag till Närkebowl om möjligt. Så om du tar via posten är jag villig att betala frakt :)
    Men via kurir funkar ändå finfint, så länge din generösa och omsorgsfulla gåva kommer fram.

Om du vill ha den innan närkebowl måste det bli post. Kostar 3,70€ att skicka. Skicka ett PM med adress osv är du snäll.

Annars som sagt, med kurir på Dungeonbowl.
  • coma wrote: »
    Jag har två varulvar liggandes, omålade/omonterade i tenn.
    set-2-werewolves-meiko-blood-bowl_1.jpg

Låter mycket lockande, om jag inte hittar några andra är det troligt att jag kanske kontaktar dig :)
  • edited March 2017
    Kom på att jag hade några varulvar som legat och lallat i några år, så det problemet är löst. Det var den här modellen för de som är nyfikna.
    werewolf_reaper.jpg

Någon som har tillgång till en till 5th edition flesh golem? Annars får jag nog gå på ebay :)
  • Då har man gått och förskaffat sig sin andra Hud-golem.
    Tack till alla som svarade :)
This discussion has been closed.