Special play cards omröstning inför bubble 15

edited March 2017 in BUBBLE
Eftersom korten som släpptes till "Blood Bowl 2" var så obalanserade har det nu kommit ett (eller flera) förslag hur man ska kunna använda dem....

Så läs igenom dem HÄR!

Och sedan tar du ett beslut om du vill dessa ska vara med till nästa säsong genom att rösta här nedan.

Oroa er inte om ni saknar korten, jag har köpt dem (Heroic och Medical iaf) och kommer scanna in dem samt plasta in dessa så alla coacher får dem (om de saknas). Då kan man kan spela med dem om så blir fallet. De andra två lekarna (Random och Miscellaneous) borde inte vara så svåra att få tag på så jag kan lösa dem med :)

Så rösta på!

Comments

  • Jag tycker detta är två frågor. En om "gratiskort" innan matchen och en om hur vi ska hantera kort som inducements.

    Jag är ganska neutral i frågan om gratiskort så jag röstar inte, men jag tycker definitivt att vi kör de nya inducementsreglerna från dokumentet ovan.
  • Jag lägger ner min röst.
  • Jag såg inget om inducements. Tyckte det såg ut som att man går efter det lag med högst TV och sedan får man lika många poäng att handla för. MIssade jag något?
  • Marty33 wrote: »
    Jag såg inget om inducements. Tyckte det såg ut som att man går efter det lag med högst TV och sedan får man lika många poäng att handla för. MIssade jag något?

    I slutet under rubriken OPTIONAL RULE - VARIANT SPECIAL PLAY INDUCEMENT.

Sign In or Register to comment.