Klurig OTT

edited February 2017 in Blood Bowl
zDmHn4u.jpg
Min motståndare ställde upp såhär med ett amazonlag mot mina wood elf i ligaspel. Det är Turn 8 och jag ska försöka göra mål. Blev väldigt förvirrad för jag aldrig sett denna set-up förut.

Comments

• edited February 2017
    @Kaju dont be a Troll...
  • edited February 2017
    Den klassiska 3rutorsgap-screenen.

• Jag hade hoppats som bara den att inte få perfect defense som kick-off-resultat.
    Det är riktigt bra mindgame på gång från motståndaren
  • yikes.... jag hade nog kunnat gå på det mindgamet alltså.
    ska testa något liknande i nästa match mot @inforthepain tror jag
  • Hänger inte riktigt med.... turn 8?, så du tänker göra en one turn td?
  • @Frantic här är mest på skoj, min motståndare fail:a sätta upp ett OTT försvar. Det blev lite som ditt kollum defense när vi möttes. Du ser i mitten det är tre rutor emellan. Där är det fritt fram om man lyckas att putta en Wood elf catcher två rutor fram.
    Jag försökte hålla masken och frågade om han var klar så satte jag upp för att kvittera. Sen tänkte jag göra mål på min drive så jag skulle vinna matchen. Men han slog Perfect defense och jag slog oftast ettor under matchen. :)
  • edited February 2017
    kaju wrote: »
    @Frantic här är mest på skoj, min motståndare fail:a sätta upp ett OTT försvar. Det blev lite som ditt kollum defense när vi möttes. Du ser i mitten det är tre rutor emellan. Där är det fritt fram om man lyckas att putta en Wood elf catcher två rutor fram.
    Jag försökte hålla masken och frågade om han var klar så satte jag upp för att kvittera. Sen tänkte jag göra mål på min drive så jag skulle vinna matchen. Men han slog Perfect defense och jag slog oftast ettor under matchen. :)

Aha, då förstår jag, i mitt fall så hade jag bara otur när jag tänkte :P

....Bara så tråkigt att jag är så otursförföljd ;)
  • Frantic wrote: »
    Aha, då förstår jag, i mitt fall så hade jag bara otur när jag tänkte :P

....Bara så tråkigt att jag är så otursförföljd ;)

Må din otur hålla i sig i varje fall till efter vår match ikväll.
Sign In or Register to comment.