Säljes: Human team

Humanlag från 3rd editionboxen, med 2 catchers och 2 blitzers i metall. Figurerna är välmålade (”Pro-painted” enligt förra ägaren). Totalt 2 throwers,4 catchers, 4 blitzers, 6 linemen och en boll.

Laget överlämnas helst, exempelvis vid Pellevinbowl, men om det krisar kan jag även skicka per post. Då tillkommer frakt som köparen står för.

Laget säljes medelst auktion. Auktion avslutas lördag 25/2 kl 22. Utropspris 100kr.

Hela laget
eOuJWiN.jpg

Blitzers
OLE8JYM.jpg

Catchers
jxBDjoW.jpg

Throwers
1ljZXNK.jpg

Linemen
zJqveIh.jpg


Comments

  • 100 lägger jag då!
  • jag slänger in 110 =)
  • Har ju ett Humanlag redan, men vafan ... 130kr
  • Deadline ikväll kl 22! Skall buckan få dem för 150kr? :)
  • 10 kr modellen bör du väl ändå få, vilket med boll blir 170kr. Bjuder således det.
  • Hmm, mitt plast human lag är ju inte komplett, jag har alltid varit sugen på att komplettera det men aldrig orkat jaga singelmodeller och klart detta är värt mer än 170kr så här "tok-höjer" jag till 234.5kr

  • För ojämnt. 250kr
  • edited February 2017
    Sitter och kalkylerar med vad jag får för mina figurer på ebay/tradera och detta lag blir ju faktiskt rätt billigt om jag lägger bud kl typ 21,59 men så "feg" ska jag inte vara, det är inte rättvist mot säljaren så jag kastar in ett sista bud på 321kr (ojämt och bra för att provocera andra) så känner jag själv att ingen blir "lurad".... ;)
  • Frantic wrote: »
    Sitter och kalkylerar med vad jag får för mina figurer på ebay/tradera och detta lag blir ju faktiskt rätt billigt om jag lägger bud kl typ 21,59 men så "feg" ska jag inte vara, det är inte rättvist mot säljaren så jag kastar in ett sista bud på 321kr (ojämt joch bra för att provocera andra) så känner jag själv att ingen blir "lurad".... ;)

    Och vi har en vinnare! Ska jag skicka med någon bloodbowlare eller post?
  • Mooselord wrote: »
    Frantic wrote: »
    Sitter och kalkylerar med vad jag får för mina figurer på ebay/tradera och detta lag blir ju faktiskt rätt billigt om jag lägger bud kl typ 21,59 men så "feg" ska jag inte vara, det är inte rättvist mot säljaren så jag kastar in ett sista bud på 321kr (ojämt joch bra för att provocera andra) så känner jag själv att ingen blir "lurad".... ;)

    Och vi har en vinnare! Ska jag skicka med någon bloodbowlare eller post?

    Umeå är adressen....

    Så PM med andra ord :)
  • Kan intyga att de är Pro Painted.
  • @khanmank är det ett proffs på spelet som har målat dem?
  • khanmank wrote: »
    Kan intyga att de är Pro Painted.

    För att citera en Brittisk före detta kollega.
    What is this PRO you talk about? It sounds like a terrorist organisation led by old people.

  • Laget hette på sin tid Bögenhafen Pride och presenterades till YMCA och discokula när de skulle ut på banan. Huruvida jag är proffs på vare sig det ena eller andra i den här frågan låter jag vara osagt men jag vet i alla fall - rent professionellt - att Varag suger (detta kan ju då Coma intyga...)
  • Hej!
    Jagade ett extra human team och ngn på vill sälja ett gammalt lag, omålat för ett ok pris.
    För er som spelar stockbowl så är det samma upplaga lag som jox har.

    Alphaspel säljer det 16 figurer setet för 950:-
    Den här killen har 17 figurer, omålade.
    Har försökt kolla, men undrar här om det finns ett samlarvärde som alphaspel, men ingen annan vet om på dessa?

    Jag är ingen samlare utan vill mest ha ett lag, kan han få ut ett bra pris för dessa ngn annanstans?
    Tacksam för svar.

    [img][/img]human.jpg
    free image hosting
  • Det är ett OOP "5th edition" med unika modeller så 950 kr är ett ok pris för alla 16 i nyskick.

    Förstår inte frågan riktigt. Är det dina modeller eller en kompis som försöker sälja?
  • edited May 2017
    Det är jag som ska köpa, men vill inte köpa om han får ut mer för dem någon annanstans. Jag är ingen samlare, ville mest ha en två extra catchers.
    Verkade inte som han har koll på vad det var.
    Jag trodde att de var värda någonting och ville kolla innan så jag inte blåser honom. typ.
    Dvs jag tänker inte köpa dem för 300 om han inte vet att han kan få 1000 spänn för dem.
    Jag vill heller inte köpa dem för 1000 spänn.

    Tack för svar.
    Jag citerar dig i mitt svar till honom.
  • edited May 2017
    [img][/img]human.jpg
    free image hosting

    Dessa är det humanlag jag gillar bäst!

    Är nöjd ägare av två st :)
  • ett sånt lag med ogre gick för ca 500 på tradera.
  • Buckan wrote: »
    ett sånt lag med ogre gick för ca 500 på tradera.

    Bra pris för ett komplett lag som är oop.
  • Nu har jag också ett sånt human lag. :/

    Jag gjorde allt jag kunde för att inte blåsa karln, men det tyckte han var toppen tydligen så han valde att sälja det till mig ändå.
Sign In or Register to comment.