Säljes: Human team
Humanlag från 3rd editionboxen, med 2 catchers och 2 blitzers i metall. Figurerna är välmålade (”Pro-painted” enligt förra ägaren). Totalt 2 throwers,4 catchers, 4 blitzers, 6 linemen och en boll.
Laget överlämnas helst, exempelvis vid Pellevinbowl, men om det krisar kan jag även skicka per post. Då tillkommer frakt som köparen står för.
Laget säljes medelst auktion. Auktion avslutas lördag 25/2 kl 22. Utropspris 100kr.
Hela laget
Blitzers
Catchers
Throwers
Linemen
Laget överlämnas helst, exempelvis vid Pellevinbowl, men om det krisar kan jag även skicka per post. Då tillkommer frakt som köparen står för.
Laget säljes medelst auktion. Auktion avslutas lördag 25/2 kl 22. Utropspris 100kr.
Hela laget
Blitzers
Catchers
Throwers
Linemen
Comments
Och vi har en vinnare! Ska jag skicka med någon bloodbowlare eller post?
Umeå är adressen....
Så PM med andra ord
För att citera en Brittisk före detta kollega.
Jagade ett extra human team och ngn på vill sälja ett gammalt lag, omålat för ett ok pris.
För er som spelar stockbowl så är det samma upplaga lag som jox har.
Alphaspel säljer det 16 figurer setet för 950:-
Den här killen har 17 figurer, omålade.
Har försökt kolla, men undrar här om det finns ett samlarvärde som alphaspel, men ingen annan vet om på dessa?
Jag är ingen samlare utan vill mest ha ett lag, kan han få ut ett bra pris för dessa ngn annanstans?
Tacksam för svar.
[img][/img]
free image hosting
Förstår inte frågan riktigt. Är det dina modeller eller en kompis som försöker sälja?
Verkade inte som han har koll på vad det var.
Jag trodde att de var värda någonting och ville kolla innan så jag inte blåser honom. typ.
Dvs jag tänker inte köpa dem för 300 om han inte vet att han kan få 1000 spänn för dem.
Jag vill heller inte köpa dem för 1000 spänn.
Tack för svar.
Jag citerar dig i mitt svar till honom.
free image hosting
Dessa är det humanlag jag gillar bäst!
Är nöjd ägare av två st
Bra pris för ett komplett lag som är oop.
Jag gjorde allt jag kunde för att inte blåsa karln, men det tyckte han var toppen tydligen så han valde att sälja det till mig ändå.