Nej, orcs är nog det lag jag är minst nyfiken på av alla faktiskt. Sen har jag aldrig sett 7 lineorcs på samma gång, men det är ju inte otillåtet så klart
10 olika raser, ingen ras har fler än 3 lag. Rätt bra, men trist att det inte tycks finnas utrymme för Elfs/Skaven.
Problemet jag hade när jag försökte bygga agillity lag var att spelarna är så dyra så det blir inga skills kvar. Och skaven glömmer jag alltid bort att de finns.
Lyckades glömma att skriva ut rostern, men det står inte att det behövs i reglerna för turneringen. Har jag sån tur att Pellevin har fixat åt alla redan?
Comments
Det har varit några fel, men de flesta av dem är nu utredda. Pertans roster kommer inom kort. Han kör Halflings med Deeproot.
Å andra sidan hade jag en mysig Gobboroster också, och hade jag kört den hade vi varit tre med den rasen. Det hade också varit lite festligt.
I övrigt tycker jag alla rosters ser alldeles för bra ut jämfört med min...
1 Chaos
2 Dwarf
2 Goblin
2 Halfling
1 Human
2 Necromantic
1 Ogre
3 Orc
1 Slann
1 Vampire
10 olika raser, ingen ras har fler än 3 lag. Rätt bra, men trist att det inte tycks finnas utrymme för Elfs/Skaven.
Uh ok. Fan vad segt internet jag måste haft ^^
"internet" ))))))
Problemet jag hade när jag försökte bygga agillity lag var att spelarna är så dyra så det blir inga skills kvar. Och skaven glömmer jag alltid bort att de finns.
jag kommer stanna ett par dagar extra i Stockholm, så om början på veckan passar dig bättre går det även bra då för mig.