MelisqusBowl 27-28 maj 2017

24

Comments

  • I dagsläget har vi 11 anmälda så passa på att anmäla er om ni inte redan gjort detta! Jag håller på att leta fram en 12 spelare i dagsläget så att vi kan dela ut en NAF pokal.

    Betalningsinfo kommer att komma ut imorgon men det kommer även att gå att betala kontant på plats.

    Det är fortfarande väldigt få som har skickat in sitt roster så gör detta så snart som möjligt. Om alla roster kommer in i god tid så kommer dessa att läggas upp innan turneringen.
  • edited May 2017
    Jag skickade min roster till dig för ett par veckor sedan, och du har ännu inte markerat det. Nåt problem?

    Lite ont om göteborgare i turneringen. Tre från Örebro, och 2,5 från götet är inte helt imponerande.
  • Nån av göteborgsrävarna måste väl gå att lura med?
    Ska försöka skicka in roster i morgon.
  • Jag är fortfarande sugen men har inte tagit tag i det. Någon som har en soffa till övers?
  • Har också skickat roster för ett bra tag sedan, men jag ser inte vart på hemsidan vilka som skickat och vilka som latat sig.
  • edited May 2017
    coma wrote: »
    Jag är fortfarande sugen men har inte tagit tag i det. Någon som har en soffa till övers?

    tror till och med att jag skulle kunna bistå med en säng.
  • edited May 2017
    Det har endast kommit in 3 st rosters för MelisqusBowl varav 2 var felaktiga där båda försökte fuska till sin egen nackdel.

    Den enda som har lämnat ett godkänt roster är: Lockmund

    Ni som har skickat roster och inte fått svar. Skicka igen!

    Uppdatering med godkända rosters:
    Lockmund
    Ty
    Melisqus
  • Melisqus wrote: »
    Det har endast kommit in 3 st rosters för MelisqusBowl varav 2 var felaktiga där båda försökte fuska till sin egen nackdel.

    Den enda som har lämnat ett godkänt roster är: Lockmund

    Ni som har skickat roster och inte fått svar. Skicka igen!

    Uppdatering med godkända rosters:
    Lockmund
    Ty
    Melisqus


    .... såååå av tre rosters och endast Lockmunds var godkänd då Lockmund, Ty och Melisqus skickat in sina rosters ... Aja bra att du fuskar till din nackdel till skillnad från vissa andra ;)
  • fast jag hade skickat till fel mail :)
    och tveksamt om Melisqus skickar in sin, snarare bara gör en.
  • .... såååå av tre rosters och endast Lockmunds var godkänd då Lockmund, Ty och Melisqus skickat in sina rosters ... Aja bra att du fuskar till din nackdel till skillnad från vissa andra ;)

    Det var varken Ty eller Melisqus som skickade in felaktiga rosters.
  • Nån stockholmare som ska vara med och kan tänka sig att ta med en feldherr-låda extra?
  • Ser ut som du jobbat in lite folk så det blir åtminstånde 12 om alla kommer.
    Har vi tur spelar kanske @skoberget dag två också.
  • Hö hö hö
  • Är inte min roster inne? Jag skickade till a.mattias.fredriksson@gmail.com
  • Drexxl wrote: »
    Är inte min roster inne? Jag skickade till a.mattias.fredriksson@gmail.com

    Din roster har inte kommit. Maila igen!
  • Skickad igen
  • Jag och några till kommer fram 1830 till götet på fredag. Är det nån som vill umgås?
  • kaju wrote: »
    Jag och några till kommer fram 1830 till götet på fredag. Är det nån som vill umgås?

    bokade precis tvättid då, attans :(
  • kaju wrote: »
    Jag och några till kommer fram 1830 till götet på fredag. Är det nån som vill umgås?

    Jag kan tänka mig en öl på fredag kväll. Tänker ni dra er mot hotellet först eller stannar ni i stan för en öl eller två innan?
  • kaju wrote: »
    Jag och några till kommer fram 1830 till götet på fredag. Är det nån som vill umgås?
    Får se när jag kommer fram och får kolla med Pellesvinet om jag får gå ut och leka.

  • Jag är framme 18.55 på centralen :)
  • Det är fortfarande 3 som inte lämnat in sina rosters! Dessa är:
    Inforthepain
    Coma
    Skoberget

    Se till att lämna in dem så snart som möjligt!
  • @Melisqus Missade det igår på jobbet skickar in imorgon när jag kommer åt min jobbdator. Då vet jag också om mina figurer är klara eller om jag behöver gå på plan B. Ursäkta dröjsmålet!
  • Vi (jag och @Drexxl) kommer till centralen kl 21.20.
  • coma wrote: »
    @Melisqus Missade det igår på jobbet skickar in imorgon när jag kommer åt min jobbdator. Då vet jag också om mina figurer är klara eller om jag behöver gå på plan B. Ursäkta dröjsmålet!

    Du kan låna figurer av mig om dina inte är klara, hör av dig i så fall.
  • Roster från Inforthepain och Skoberget saknas fortfarande så det kommer inte att läggas upp några roster innan turneringen.
  • Melisqus wrote: »
    kaju wrote: »
    Jag och några till kommer fram 1830 till götet på fredag. Är det nån som vill umgås?

    Jag kan tänka mig en öl på fredag kväll. Tänker ni dra er mot hotellet först eller stannar ni i stan för en öl eller två innan?
    Schyrre! @Melisqus!
    Vi har delade viljor i vårt gäng om det blir hotellet först eller mat först. Jag ska öva på mina förhandlings och övertalningstekniker att bara drar och äter på en gång. Vi kan höras senare.

  • @Kaju orkar ni vänta in mig så är jag sugen på mat m.m. också
  • Nån som vill hitt på nåt ikväll? Funderar på damma av de gammla 64:at om någon är intresserad att komma över för å lira.
  • edited May 2017
    Iftp: Inte för att jag kan komma, men jag är nyfiken: Nintendo eller commodore? :)
Sign In or Register to comment.