Behov av tre figurer...GW - uppdaterad...

edited February 2017 in Köpa, Sälja och Byta
Två catcher och en Thrower.

Någon som någon har och vill bli av med?

Comments

• edited February 2017
    Catchers problematiken löst, behöver bara en "kastare" nu....

Spelar egentligen inte någon roll om det är en High elf, PRO elf eller Wood elf Thrower när den ändå ska proxas och användas i alla tre lagen :)
  • Kan kolla på måndag men tror jag bytt bort alla sådana jeppar.
  • khanmank wrote: »
    Kan kolla på måndag men tror jag bytt bort alla sådana jeppar.

Gött! :D

• Kan kanske ha en high elf thrower, eller så är det en lineman. Ska kolla i källaren när jag ändå bestämma något nytt att måla nu när mina Woodland och Ogres är klara.
  • Tyvärr, det var en high elf lineman. Om du är ute efter en thrower eller catcher som inte är GW så hör av dig för det finns en del i gömmorna.
  • Stareater wrote: »
    Tyvärr, det var en high elf lineman. Om du är ute efter en thrower eller catcher som inte är GW så hör av dig för det finns en del i gömmorna.

Låter som en bra plan B. Återkommer i mitten av mars om den inte dykt upp :)

• edited February 2017
    Gick igenom alla figurerna nu och såg att jag även saknar två dark elf Blitzers.

Så en Thrower av Wood elf, High elf eller Pro elf (4th edition) samt två dark elf Blitzers är jag i behov av.

Så kolla vad ni har liggandes :)
  • har wood elves alla figurer dubletter
  • Buckan wrote: »
    har wood elves alla figurer dubletter

Trevligt, nu är jag bara i behov av en thrower, så vad vill du ha för den?
  • Skulle det funka med en Dark elf thrower? Jag ska nog shoppa lite på tritex-games och de har både 2nd och 3rd ed dark elf throwers i lager.
  • Stareater wrote: »
    Skulle det funka med en Dark elf thrower? Jag ska nog shoppa lite på tritex-games och de har både 2nd och 3rd ed dark elf throwers i lager.

Hm, jo det skulle nog fungera, man målar den bara som övriga så tänker man nog inte på det...
  • 2nd utan hjälm är rätt snygga och mer generiska elfs. kan man köpa andra figurer genom tritex till humana priser?
  • Enskilda figurer i en specifik pose eller uppdelade Blood Bowl-lådor. Jag tänker t.ex. köpa en extra special play card lek för 3.5£. Frakten är det som gör det lite dyrt.
  • En sista bump, födelsedag på fredag nämligen :)
This discussion has been closed.