@broccooli tack för berömmet. Ang bilderna så är båda upplagda precis på samma sätt och ändå fungerar bara den ena. Jag blir tokig på detta med bilder...
Laget är nu lackat + coach och någon slags apo/wiz målade, samt lite reroll counters som ligger framför coachen. Nu bara basning kvar. Första ligamatchen är på tisdag, skall jag hinna?
Laget redo för sista lacken innan gräset skall på baserna. Snart färdiga! Bara någon starplayer som kanske skall målas för mer alternativ i ligan. Vad tycks?
Grejen är att jag ser alla bilder, och åtminstone @pellevin har väl sett någon av de senaste två... Nu ska vi testa på detta sätt istället, lägger upp en länk till albumet med bilderna men lägger även upp bilderna här nedan. Kan ni således se bilderna behöver ni inte besöka albumet. Bilderna är de som skulle publicerats i olika inlägg ovan men inte riktigt velat göra det.
så himla konstigt med bilderna. kan se alla bilder utom den sista i ditt senaste inlägg Lard.
men riktigt nice lag! diggar reroll markörerna och tavlan som en står och förklalar taktik vid
Börjat på lite modeller för star players då laget skall spela i liga och alla turneringar i Sverige nuförtiden verkar ha inducements påslagna jämt. Alla modeller från impact och kom i samma kickstarter kampanj som hajarna och bläckfiskkroxen kom ifrån
Här är Quetzal Leap, Helmut Wulf, Slibli och Lottabottol.
Ok, det tog 18 månader typ att få till lite gräs på baserna. Det skulle blivit gjort för någon vecka sen om inte snabblimmet tagit slut men det är väl att sila mygg... Hursom, förutom gräset har även en ny krox ankommit, denna hammar haj som ersätter bläckfisknyllet kommer från hungry troll och är verkligen perfekt för fisk temat.
Här är laget med tre reroll markers, redo för world cup 2019:
Comments
vad är det för figurer?
Nästa steg är coaching staff:
coaching staff kan jag dock inte se
men kan inte heller se senaste bilderna
Albumet: https://goo.gl/photos/g6DPa7SeQyojzHvG6
Positionsspelarna målade:
Coaching staff grundmålade:
Coachinstaff och reroll markers målade:
Hela laget basat och väntar på sista lackningen innan de skall få gräs på baserna:
Detta känns färdigt och tematiskt roligt!
Bra jobbat Martin
men riktigt nice lag! diggar reroll markörerna och tavlan som en står och förklalar taktik vid
Här är Quetzal Leap, Helmut Wulf, Slibli och Lottabottol.
Ser du inte bilden härovan så ligger den i albumet: https://goo.gl/photos/g6DPa7SeQyojzHvG6
tycker baserna passar väldigt bra också till färgtemat på modellerna.
Här är laget med tre reroll markers, redo för world cup 2019:
Tack. Borde kunna göra ett lagnamn på "vattnas i munnen" hmmm...