önskar lag målade

Finns det någon som målar blood bowl lag för cash här på forumet???

Comments

• @Hemlighallaren gör det i varje fall.
  • Jag har en vän i Stockholm som har tagit målarjobb för Warhammer 40k och vunnit en del "Best Painted" (Bland annat under Warhammer 40k SM 2012).
  • Jag brukar anlita ett företag som heter Painted figs. De håller till i Sri Lanka, bra service, bra resultat och humana priser.
  • Hemlighallaren rekommenderar jag varmt. Väldigt duktig och otroligt trevlig!
  • Väcker liv i en 3,5 år gammal tråd

Så finns det någon som kan tänka sig att måla ett blood bowl lag samt några star players.

061d7f147292251f31f7760bb8524840.jpg

Detta norse laget.

• z3bb3 wrote: »
    Jag har en vän i Stockholm som har tagit målarjobb för Warhammer 40k och vunnit en del "Best Painted" (Bland annat under Warhammer 40k SM 2012).

Min vän bor dessvärre inte längre i Sverige.
  • edited January 2018
    Råkade starta en ny tråd, men kom på att denna finns. Bumpar denna istället.

Tror det diskuterats tidigare, men många andra figurspel har
    ett par Comission-personer som målar upp modeller mot betalning.

Jag kan tänka mig att det borde vara ännu mer populärt i BloodBowlkretsar (både att måla, men även att få målat), så därav denna tråd.
    Kan tänka mig att det nu finns ett par personer som är intresserade av att få sitt/sina lag målade.

Är det någon på detta forum som målar upp modeller mot betalning?
  • Jag kan tänka mig att få bb figurer uppmålade men då behöver det vara till en bättre standard än min egen. Skicka gärna ett PM till mig i så fall om du kan tänka dig att måla upp figurer.
  • Min flickvän erbjuder sina tjänster när hon jobbar natt. Hon har bla läst på Valand och målat flera lag åt mig.
  • Buckan wrote: »
    Min flickvän erbjuder sina tjänster när hon jobbar natt. Hon har bla läst på Valand och målat flera lag åt mig.

Har du några bildpreferenser eller liknande?

• Jag målar även figurer för betalning om folk fortfaranade är intresserade.
  • @Buckan har du bilder?

@Drexxl har du fler bilder än din tråd?
  • Ge mig er mail kan jag skicka bilder
  • Melisqus wrote: »

@Drexxl har du fler bilder än din tråd?
    Jag kan fixa fram bilder om du vill. Vissa kanske är på fantasy gubbar men hoppas att det duger.

Sign In or Register to comment.