Silver Tower Conspirators - Counts as Nurgle

edited January 2017 in Målade lag
Här kommer lite bilder på mitt lag till Doubt 8!
Dom är ett Tzeentchlag som jag kommer spela som ett Nurglelag och heter Silver Tower Conspirators då huvuddelen av figurerna kommer från Warhammer Quest Silver Tower. Jag lär utöka med fler Tzaangors nu när de har ett eget boxed set och Thaumaturg Ogren från Silver Tower för att kunna spela dom som ett vanligt Chaoslag i framtiden.

20170104_223607_zpsc0ccgzvz.jpg
20170104_223448_zpsa6unvdrp.jpg
20170104_223359_zpsb9nfstay.jpg
20170104_223240_zpskoksqjlx.jpg

Comments

• Riktigt snyggt
  • Shit vad snyggt!
  • Mycket fina figurer där! Skitsnyggt!
  • Gillar basringen mycket!

Målar du färgtoningen först och målar svart över?
  • Äckligt snyggt. Som vanligt.
  • GOD DAMN!
  • Ser kalas ut, men ingen best?
  • wow, just wow.
    Gillar verkligen hur du gjort
  • Satan i gatan vad coola!
    De förtjänar definitivt att postas officiellt på Blood Bowl's FB sida
  • Efter att jag lyckats samla tankarna.... ingen Beast? Eller får vi stifta bekantskap med denne på lördag? :)
  • Oj, oj, oj vad snyggt.
  • Kul att se resten av laget. Ser fram emot att se dem live till helgen. Vad är hemligheten med så naturliga nävar efter bortskurna vapen?
  • Jag kunde inte komma på en riktigt bra modell att ha som Beast, och när jag skrev ihop laget fick jag inte råd med den ändå så han fick vänta.

Jag målar kanten på basen svart sedan drar jag linjen. I det här fallet gjorde jag regnbågen ovanpå det.

Jag är hemkt glad att ni tycker om dom! Det har varit för länge sedan jag målade, jag hade tusan glömt bort hur kul det är!
  • Jag kunde inte komma på en riktigt bra modell att ha som Beast, och när jag skrev ihop laget fick jag inte råd med den ändå så han fick vänta.

Jag målar kanten på basen svart sedan drar jag linjen. I det här fallet gjorde jag regnbågen ovanpå det.

Jag är hemkt glad att ni tycker om dom! Det har varit för länge sedan jag målade, jag hade tusan glömt bort hur kul det är!

Ingen Beast? Men vem ska få pass block då... hmmm ... :P

• Satt också och funderade på det.... hmmmmmm.....
  • Looks amazing, you should feel amazing!
Sign In or Register to comment.