Hemsidan för Stockbowl tycks ligga nere.

edited February 2014 in StockBowl
Står Site expired 1. January 2014!

Comments

  • Någon som glömt att betala?
  • Ja, våran Kassör jobbar på det...
  • Han har väl stuckit med föreningskassan ;)
  • Tydlig påminnelse där. Jobbigt att den inte blev view only dock om någon var på väg att spela sin match
  • Kassören borde ha tagit hand om det tidigare, men jag håller med om att det är ett extremt sätt att hantera det.
  • Misstag sker, antar det var årsskiftet som var slutdatum så det var ganska snällt i alla fall om tydliga påminnelser gått ut. Dock är det skönt att se att han är aktiv då vissa förbättringar fortfarande känns aktuella
  • Mitt fel alltihopa. Har ursäkter men det är nog inte någon som blir gladare av det!
  • Ozt vi har självklart förståelse att en dvärgcoach har svårt att skilja sig från sina guldmynt
  • Ozt: Det kan hända den bästa. Hoppas siten kommer upp till imorgon så de som skall spela då kommer åt sina grejer. Det är bara ett spel i alla fall :) *duckar*
  • behöver muffloos mob nummer asap, och kan inte komma åt det på sidan. Nån som kan hjälpa till på ett eller annat sätt?
  • Man kan komma åt matchrapporterna för utskrift om man går direkt till url:en, dock får man leta sig fram lite till sin egen match...

    http://www.stockbowl.bloodbowlleague.com/matchreportprint.asp?m=1185
  • Ost: Var är vi i processen? Vi har betalat nu, eller hur? Väntar den danska killen på att han ska se pengarna på sitt konto? Brukar inte det kunna ta tre bankdagar? Eller?
  • Som jag fattade det har vi betalat för någon dag sedan, men det är @Ozt som har bäst koll.
  • Vi försöker få tag på han som äger bloodbowlleague, men han svarar inte på någon av de 4 mailadresser vi försökt med. Så hoppas han går att få kontakt med snart.
  • Men du har satt in pengarna. Eller?
  • Ja, jag har betalat honom. Om än för sent.
  • Mycket bra! Då är det bara att vänta. Känns nästan som Älvsborgs lösen 1571. :)
  • Danschkjävlar! ;)
  • Här, Sverige. Hugget ur sten och granit.
    Där, Danmark. Utskitet ur kalk och vatten.
    Nu är dock sidan uppe
  • Såååååå skönt!
  • ...and there was much rejoicing.
Sign In or Register to comment.