Ok, jag är klar med min deadline för impact nu, så jag tänkte bygga ett nytt lag men vad ska jag göra? Jag har några förslag men ni kan väl hjälpa till och rösta, så blir det lite roligare
Det som behövs är dvärgar. Det finns ju inga alternativa dvärglag i princip. De som finns är antingen för stora eller tjejer eller inte egentligen "dvärgar" utan romare och pirater. Jag har varit nära på att köpa GWs original-lag! FY!
Men jäklar vad jag tror du skulle kunna göra Halflings bra. Sjukt bra. Fast de kan vänta!
OooooOooooh.... spännande! Det ser ut att dra ihop sig mot nurgle! Inälvor, uppblåsta magar, horn och bölder.... Jag tror att jag låter pollen gå i nån vecka så får vi se vad det blir!
Blir det nurgle kommer jag att göra ett team kit istället för fasta modeller, dvs. Torso, benpar, armar, huvud, samt mutationer för sig, så blir det lite roligare variationer på lagen. Sen kan man ju alltid kitbasha delar till andra lag
Btw, jag kommer att göra alla lag på listan, får se vilken ordning det blir bara.
I mitten på maj jobbar jag min sista dag på jobbet, så under sommaren kommer jag nog att hinna med några lag.
Jaho, Nurgle verkar ju vara ganska överlägset val än så länge, så jag sätter nog igång med det i helgen. Jag har några lediga dagar nästa vecka med, så jag borde kunna vara hyfsat klar med 4 warriors tills slutet av nästa vecka.
Kul kul!
Comments
Men jäklar vad jag tror du skulle kunna göra Halflings bra. Sjukt bra. Fast de kan vänta!
Då köper jag direkt!
Var ska jag sätta in pengarna?
Claws, Tentacles på warriors
Extra arms, two heads på beastmen
Och mixat upp en mängd mutationer på rottersen
Visst man kan konvertera, men jag uppskattar bra figurer från scratch :-)
Annars tycker jag också att det saknas lite vettiga dvärgar.
I mitten på maj jobbar jag min sista dag på jobbet, så under sommaren kommer jag nog att hinna med några lag.
Vi får se om impact är intresserade.
Jag har ju en plan att starta igång egen produktion, men vi får se hur det blir med det.
Kul kul!