Vad ska jag göra för lag härnäst?

Ok, jag är klar med min deadline för impact nu, så jag tänkte bygga ett nytt lag men vad ska jag göra? Jag har några förslag men ni kan väl hjälpa till och rösta, så blir det lite roligare :)

Comments

  • Jag tycker inte det finns så många alternativ för lizardmen så jag röstar för det.
  • Nurgle såklart! Dom stackarna har varit förpassade till att vara ommålade och konverterade Chaos warriors för länge..
  • Ser gärna ett grymt fint eget nurglelag! Men lizardmen får gärna stå på tur.
  • edited February 2014
    Det som behövs är dvärgar. Det finns ju inga alternativa dvärglag i princip. De som finns är antingen för stora eller tjejer eller inte egentligen "dvärgar" utan romare och pirater. Jag har varit nära på att köpa GWs original-lag! FY!

    Men jäklar vad jag tror du skulle kunna göra Halflings bra. Sjukt bra. Fast de kan vänta!
  • OooooOooooh.... spännande! Det ser ut att dra ihop sig mot nurgle! Inälvor, uppblåsta magar, horn och bölder.... Jag tror att jag låter pollen gå i nån vecka så får vi se vad det blir!
  • Jag vill att du gör ett undead/necro/khemri/vampyr lag med Jiang Shi som tema!
    Då köper jag direkt!
    Var ska jag sätta in pengarna?
  • Nurgle!!! Känns som det bara finns ett "ok" Nurgle Team idag och det är Meikos, men jag skulle vilja ha mer mutationer på gubbarna!!!

    Claws, Tentacles på warriors

    Extra arms, two heads på beastmen

    Och mixat upp en mängd mutationer på rottersen

    Visst man kan konvertera, men jag uppskattar bra figurer från scratch :-)
  • Blir det nurgle kommer jag att göra ett team kit istället för fasta modeller, dvs. Torso, benpar, armar, huvud, samt mutationer för sig, så blir det lite roligare variationer på lagen. Sen kan man ju alltid kitbasha delar till andra lag ;)
  • Gimpen: Planerar du sälja det via Impact! eller något annat miniatyrföretag? Som Ogres?
  • Tycker om java-halflings från nåt project var rätt coola: http://imageshack.us/a/img407/6219/cartelprincipallargo.jpg
    Annars tycker jag också att det saknas lite vettiga dvärgar.
  • Btw, jag kommer att göra alla lag på listan, får se vilken ordning det blir bara.
    I mitten på maj jobbar jag min sista dag på jobbet, så under sommaren kommer jag nog att hinna med några lag.
  • MartinS wrote: »
    Gimpen: Planerar du sälja det via Impact! eller något annat miniatyrföretag? Som Ogres?

    Vi får se om impact är intresserade.
    Jag har ju en plan att starta igång egen produktion, men vi får se hur det blir med det.
  • Tänker du metall eller resin om du ska dra igång egen produktion?
  • Kommer nog att testa båda. Drömmen är ju att köra metall, men resinfunkar ju bra, är enklare att använda och kräverinte lika mycket utrustning.
  • Jaho, Nurgle verkar ju vara ganska överlägset val än så länge, så jag sätter nog igång med det i helgen. Jag har några lediga dagar nästa vecka med, så jag borde kunna vara hyfsat klar med 4 warriors tills slutet av nästa vecka.
    Kul kul!
  • Woop woop!
  • Three Thumbs Up!!!
  • Ett dark elf-lag gimpstyle vore sexigt med
Sign In or Register to comment.