SpaBowl i Skövde

edited November 2016 in Turneringar
Hej
Hittade en turnering med helt nya människor (i alla fall för mig) Tänkte det skulle vara kul att lära känna fler spelare. Kanske det går att få större turneringar också. Jag ska troligen åka dit. Vet efter helgen. Här är länken till hela turneringen. När ni läst den sidan så vet ni lika mycket som jag om turneringen.
https://spabowl.wordpress.com

Comments

  • Hmm... inte NAF rankat, men det hade ju varit coolt att köra Korne i en turnering.
  • Jag är sugen på att åka, men skulle bli mycket mer sugen om den var rankad.
  • Mycket sug blev det...
  • Krockar tyvärr med årets mest prestige fyllda event, tLoEG vs MAFOC..
  • Kul upplägg!
  • Jag känner att jag saknar lite kunskaper.
    Hur NAF rankar man en turnering? Har lite lösa,vilda ideer om att ordna en turnering vid ett tillfälle framöver.
  • Jag är lite nyfiken på detta med Achievements vad det kan vara. Kul grej att jaga lite olika saker
  • mrselecta wrote: »
    Jag känner att jag saknar lite kunskaper.
    Hur NAF rankar man en turnering? Har lite lösa,vilda ideer om att ordna en turnering vid ett tillfälle framöver.

    http://www.thenaf.net/wp-content/uploads/2013/06/sanctioning.pdf

  • Kort sammanfattat gör man först en fin hemsida (den svåraste biten) med all info man vill att folk ska känna till om ens turnering. Sedan går man till nafs turneringssida, fyller i alla detaljer och väntar 40-50min sen blir den godkänd och du är good to go. På turneringen är score lättast att använda då man kan bara ladda upp resultatet på naf efteråt. efter nån timma till en dag uppdateras rankingen. Tror jag fick med allt :) inte så himmla trixit egentligen.
  • Tack @inforthepain snabb sammanfattning av ett 2 sidor långt dokument på engelska.
  • edited November 2016
    Tjena gott folk! Tack för att du delade vår turnering mrselecta ( Roger? :) )

    Eric Milland här! Träffade tex Pellevin på Stockbowl förra året med flera, gött gäng på den turneringen helt klart!

    Några av er har hört av sig till mig på FB och jag och Martin som arrangerar har pratat om att ha en NAF sanktionerad turnering i framtiden men just den här gången så är den inte det. Finns absolut möjlighet för det i framtiden. :)

    Vi ser ut att bli ca 20 deltagare just nu, vi får se hur många vi är totalt när anmälningarna stängt och alla rosters är inne.

    Sista anmälningsdag är flyttad till 28/11 istället för 21/11.
    Roster ska vara inne senast 30/11.

    https://spabowl.wordpress.com/

    Hoppas vi ses där eller på någon annan turnering i framtiden gott folk! :)

    /Eric "Frenchie" Milland
  • Pellevin wrote: »
    Mycket sug blev det...

    Roy och grabbarna som var uppe på team turneringen från Skövde är självklart med ;)

    Kom förbi!!!

  • Ser kul ut, men verkar krocka med SM i Dominion.
  • Kul att det händer grejer i Skövde. Bra jobbat Frenchie mfl. Tyvärr krockar turneringen med mitt liv, så jag har svårt att komma.
  • Hoppas på att få lite representation från Stockholm en annan gång då Pellevin och Jocke! :)

    Tills vi ses får ni ha det gott grabbar! :)
  • Med lite framförhållning så kommer vi säkerligen ett gäng till från GBG! :)
  • Krockar tyvärr med flygresa så lite svårt
  • Blir nästa gång! Boka Juni månad! :)
  • Kul turnering! I'll be back!
Sign In or Register to comment.