Intresseförfrågan: BeerBeerOpen 2017

edited November 2016 in Turneringar
Hej,

Simo Hiltunen kontaktade mig angående intresset från svenska coacher att deltaga på nästkommande BeerBeer Open.
De är intresserade av att veta eftersom de tänker sig en större turnering än den tidigare.

Upplägget de tänker sig är:
NAF-sanktionerad
6 matcher/2 dagar
Venue med boendemöjlighet (En aktuell lokal ligger i Järvenpää ca 40km norr om Helsinki)
Competetiv rules
Tilltänkt datum 6-7 maj

Comments

  • Det är helgen efter NAF Championship va? Jag vet dock inte om det påverkar. :P
  • 29-30 april och det kan nog helt klart påverka något
  • Lite otaktiskt datum måste jag hålla med om.
    Hade det vart i Helsingfors eller Åbo hade också underlättat. Men man kan ju inte alltid få som man vill...
  • Göteborg kommer ha turnering i andra eller tredje helgen i maj
  • edited November 2016
    Skuld wrote: »
    Hade det vart i Helsingfors eller Åbo hade också underlättat. Men man kan ju inte alltid få som man vill...
    Finska tågförbindelser är dock utmärkta till skillnad från svenska, så att resa 40km utanför stan är klart genomförbart; särskilt eftersom Järvenpää/Träskända ligger längre bort längs järnvägslinjen mellan Helsingfors centrum och flygplatsen.
  • Snow wrote: »
    Skuld wrote: »
    Hade det vart i Helsingfors eller Åbo hade också underlättat. Men man kan ju inte alltid få som man vill...
    Finska tågförbindelser är dock utmärkta till skillnad från svenska, så att resa 40km utanför stan är klart genomförbart; särskilt eftersom Järvenpää/Träskända ligger längre bort längs järnvägslinjen mellan Helsingfors centrum och flygplatsen.

    aha bra att veta, Tackar.

Sign In or Register to comment.