Frantic´s lag får smaka på penseln...
Efter en otroligt tajt omröstning så blev det tillslut Slann som kommer få smaka på penseln.
Eftersom jag ser andra posta bilder och visar sina (i mina ögon) mästerverk här så tänkte jag göra samma sak, dock är jag inte i klass med övrig men jag ser mig själv iaf som en "hygglig" målare.
Så grundmålade och baserna målade.
Linefrogs
Blitzers
Catchers
Big Bad Mama Toad (Kroxigore)
Jag har klämt in en liten svamp framför fötterna på henne bara för att jag hittade en över... 99% Flugsvamp
Eftersom jag ser andra posta bilder och visar sina (i mina ögon) mästerverk här så tänkte jag göra samma sak, dock är jag inte i klass med övrig men jag ser mig själv iaf som en "hygglig" målare.
Så grundmålade och baserna målade.
Linefrogs
Blitzers
Catchers
Big Bad Mama Toad (Kroxigore)
Jag har klämt in en liten svamp framför fötterna på henne bara för att jag hittade en över... 99% Flugsvamp
Comments
Funderar bla på om jag ska "fläcka" ner henne som "orginalen" eller om jag ska låta det vara. Är rädd det kommer bli sämre...
Tack! Ska prova det, har använt lite andra washer för att få mer (men inte mycket) skugga runt andra delar men sedan när jag lagt till:
För att få fram den "slämmiga, glansiga utseendet så tar den bort så mycket av den.
Ja, jag ser att ladda-upp.se har bytt namn och server så bilderna har försvunnit, ska lägga upp Frogigoren på nytt.
Tycker inte den blandar ut färgen något - om du nu inte vill det alltså.
Mycket bra tips!
Måste jag prova
Ja, jag ser att ladda-upp.se har bytt namn och server så bilderna har försvunnit, ska lägga upp Frogigoren på nytt.
[/quote]
Kan tipsa om imgur.com så slipper du sådana bekymmer.
Här är Frogigoren
Sedan så washade jag med lite svart runt ögonen och det blev bra. Ny bild kommer när jag får tid. Tack för tipset
Ska ta mig en funderare om jag ska börja måla nu... tror jag ska komplettera de lag som bara är påbörjade och göra klart dem innan jag börjar om helt.
Eftersom lagen är släppta och jag har stressat under lovet/semestern (ja jul, nyår etc) med att måla laget som ska få representeras i SM känner jag för att skaka liv i en gammal tråd. Jag blev nöjd iaf och hoppas nu de levererar under SM också så jag fortfarande gillar dem efter helgen..
Hittade passande tärningar också ;)
Ses till helgen de flesta av er.
Blood for the bloodfeast!
Snyggt! Och tydligt!
Ser elaka ut... !! :)
Vajjert, gillart!
Tackar!
Har fixat nummer fram nu på Bloodspawn samt någon liten tuva på linemens platta. Nu är allt nedpackat och redo för Sala!