Eurobowl - plats i bil?

edited October 2016 in Turneringar
Tänkte höra om det fanns någon som ska åka bil från Stockholm till Örebro och spela i Eurobowl som känner att de vill dela på bensinkostnaden på något fint sätt (alltså, om jag får åka med i bilen)?

/johanf

Comments

• Är det inte tåg man åker till Örebro?
  • Kul att du ska ner förresten
  • Jag skall köra dit.
  • Jox, jo det går men det finns landsväg också!

Pellevin, betyder det att du är villig att ta med mig på resan så är det en "dejt" så att säga?

I värsta fall så tvingas jag samåka med Jocke både tåg och tunnelbana, och vem vet hur det slutar?!
  • Jag har plats, och du är den första aom anmäler intresse, så om du vill bokar jag en plats åt dig. Det finns plats för två till om någon är intresserad.
  • Pellevin wrote: »
    Jag har plats, och du är den första aom anmäler intresse, så om du vill bokar jag en plats åt dig. Det finns plats för två till om någon är intresserad.

Vilka tider gäller?
    Åker ni ner dagen innan, eller på natten/morgonen (lagom till start) och hem direkt efter priscermonin?

• Jag paxar gärna!
  • @fangsten_grotsky - så länge inte du också så sova oss Kayue borde det ju funka...
  • Jox, jag ska sova i din målarlåda, det har jag blivit lovad. Jag vet inte var du ska ha den?
  • På Kayue balkong! Hoppas på bra väder!
  • Jag kör ner på fredag kväll.
  • Dags att bestämma när vi skall åka. Endast den som skall åka med kommer att få sina åsikter beaktade.
  • Ledsen om jag kapar din tråd @Pellevin, men jag tänkte bara informera om att det kommer finnas plats i min bil också.

Den åker från Huddinge strax efter 15 på fredag och från Örebro på söndag kväll.
  • Hej,

Måste tyvärr hoppa av Eurobowl pga familj-issues. Men Mooselord tar min plats. Så tyvärr så bangar jag bilplatsen också.

Lycka till!

/JohanF "Grotsky"
  • Ok, tack för beskedet, och hoppas att allt löser sig.
Sign In or Register to comment.