Vad ska Frantic måla nu?
Är precis klar med Nurgle (Bastards and the Beast)
...och ska börja måla nästa lag, men vilket?
Jag har ju äran att äga alla lag, där jag har 9 st omålade för tillfället och tänkte därför låta er att få äran att bestämma vilket lag som står på tur att drabbas av penseln.
...och ska börja måla nästa lag, men vilket?
Jag har ju äran att äga alla lag, där jag har 9 st omålade för tillfället och tänkte därför låta er att få äran att bestämma vilket lag som står på tur att drabbas av penseln.
Comments
Skulle de vinna så kommer de isf spelas kommande säsong så jag har testat dem
Beasten
Pestigors
Rotters
Warriors
Lagbild
vad är det för imba lista du har hittat på nurgle
Tre av dem är figurer (warriors) när de fått mutation skills. Dvs när någon fått claw, tentacle och P-tail så byter jag figur så man ser vilken skill de fått
Likaså extra arms på en pestigore
Skillrings Pff fjantigt när man kan köra med the real deal :P
Blitzers
Yeomen
Linemen
antog det var något sådant
Hade hoppats på att du hade typ 4 blitzers med stora dekorerade hjälmar, 4 yeoman med öppnad hjälmar och ringbrynja till större delen av figuren samt linemen i klenare rustning.
Jag själv hoppas på att någon verkligen släpper ett bretonnian team med mer "riddarlook".
Annars: 2 blitzers + 2 old throwers - som blitzers och 4 linemans som yeomans. Catchers och andra low armour figurer som linemens.
Ser fram emot bloggen :-)
De borde vara lite mer over the top. Men förutom det så är det ju ett tjusigt lag.
Går kanske att knyta an mer till bretonnialoren med sidofigurer, nån enhörning och lady-of-the-lake-figur som coach kanske?
Och lite OT: Och hur uttalas yeomen egentligen?
"YO! Men"
eller mer "Geo-män"?
Så mer "yo-men"
(det vore fränt att göra dem som i yo! mtv raps, lite classic run dmc på dem.
adidas, träningsoverall, kangoolhattar, solglasögon och riktigt tunga halskedjor.
nu ska jag inte spamma din tråd mer frantic, sorry)
Hm, jag kommer inte att köpa några nya figurer så What you se is what i got!
Gillar för övrigt att köra med gw's egna så långt det går, problemet jag ser med att sätta linemen som yeoman är att då har jag inte tillräckligt med linemen i laget för jag vill inte ha samma figurer både som linemen och som yeomens...
Under tiden jag väntar på ett avgörande målar jag klart grabbens först lag.... orc's
Argh men vafan!
Någon fler han rösta så Slann vann ändå inte, inväntar en sista röst.
Avslutar omröstningen nu direkt så det inte hinner bli lika igen.
Slann it is!