Dungeonbowl XIV 2017 8:e & 9:e april

2»

Comments

  • Rum bokat för fyra pers
  • Vi har rummet fredag - måndag?
  • jag och info åker hem söndag. tror pedda också gör det.
  • Jag har bara bokat fredag till söndag. Trodde alla tänkte åka hem på söndag (gör jag alltså också).

    Om du vill stanna en natt till @Duckwing kan jag ringa och kolla om det går bra?
  • Det verkar svårt att komma hem så sent bara, men då fortsätter jag leta alternativ
  • Säg till om jag kan hjälpa till. Borde gå att få en natt till. Helgen är nu helt utbokad, men de flesta åker ju på söndag. Borde vara minst en säng ledig
  • efter första dagen av düssla düsseldorfen ser det ut så här:
    @inforthepain 2-1-0
    @pedda 2-0-1 (förlust mot Kithor)
    @brocCooLi 2-0-1 (förlust mot purplegoo)
    @duckwing 1-0-2 (satt på top table runda två efter att ha vunnit mot dark elfs med 3-1 i runda ett)
  • Vad spelar iftp och Pedda för lag?
  • wood elfs
  • Hur går det?
  • näj!!! :(((
  • Fel svar, prova igen.
  • jan gick 3-2-1
    pedda 3-1-2
    jag 2-1-3
    duckis 1-1-4

    jag och pedda möttes i sista matchen och gjorde upp om sämsta gbgare. en extremt nervig match!
  • bra spelat!
  • brocCooLi wrote: »
    jag och pedda möttes i sista matchen och gjorde upp om sämsta gbgare. en extremt nervig match!

    Och väldigt rolig!
  • pedda wrote: »
    brocCooLi wrote: »
    jag och pedda möttes i sista matchen och gjorde upp om sämsta gbgare. en extremt nervig match!

    Och väldigt rolig!

    helt klart bland de värsta/bästa matcher jag spelat.
  • edited April 2017
    brocCooLi wrote: »
    jan gick 3-2-1
    pedda 3-1-2
    jag 2-1-3
    duckis 1-1-4

    jag och pedda möttes i sista matchen och gjorde upp om sämsta gbgare. en extremt nervig match!

    Enligt NAF gick Inforthepain 2-3-2, Pedda 3-1-3, duckwing 2-1-4 och brocCooLi 3-1-3
  • ja, det har blivit något strul med att vissa matcher har blivit dubbla.
  • Ordningen är helt fel och av någon anledning har vi tydligen spelat sju matcher. Vissa av mina motståndare verkar också ha registrerats med fel ras.

    Jag har anmärkt på detta, men än så länge är det ingen som har reagerat/kommenterat
  • nu stämmer antal matcher och ordning.
    iaf för mig, men utgår att det gäller för alla.
  • brocCooLi wrote: »
    nu stämmer antal matcher och ordning.
    iaf för mig, men utgår att det gäller för alla.

    Men det står fortfarande att Inforthepain fick 2-2-2 och ni skrev 3-2-1... det är ju lite skillnad.
  • Det stämmer fortfarande inte. Två av mina motståndare är registrerade med fel raser. De jobbar på det
  • Vann min match mot he laget med 2-0 och förlorade inte med 0-2 så yepp. Bad nate att fixa de så melisqus du får vänta med melisqusratimgen
  • skrev ju faktiskt att antal matcher och ordning stämmer. nämnde inget om raserna :P
Sign In or Register to comment.