Buzzqvarna Cup 2517?
Hej alla!
Jag sitter och spånar på om det borde hållas en Buzzqvarna Cup 2517 i Umeå nästa sommar. Jag vill ha lite feedback om för att se hur intresset ser ut, och vad vi kan göra för att locka fler deltagare. Mer info om Buzzqvarna Cup 2516 hittas på Buzzqvarna Cup
Skriv gärna en kommentar nedan om ni har något att säga.
Jag sitter och spånar på om det borde hållas en Buzzqvarna Cup 2517 i Umeå nästa sommar. Jag vill ha lite feedback om för att se hur intresset ser ut, och vad vi kan göra för att locka fler deltagare. Mer info om Buzzqvarna Cup 2516 hittas på Buzzqvarna Cup
Skriv gärna en kommentar nedan om ni har något att säga.
Comments
var inte jag som röstade men att en inte får sätta motorsåg på deathroller och därmed undgå secret weapon är för jävligt :P
Goblins slutade väl tvåa? Så mer handikapp, njaaa
goblins ja, jag pratar om dvärgar nu
men förstår reglerna och har inget att klaga på, men kunde inte låta bli att gnabba lite
Pytts!
De där illaluktande grejerna som man inte vet vad som är upp eller ner kanske behöver lite extra hjälp :P det hade ju faktiskt varit brutalt med en "motorsågsånvält"
Efter den klart ökade försäljningen av Buzzqvarna motorsågar under Q3 och Q4 2516 så har Buzzqvarna beslutat att sponsra ännu en turnering. Det är ännu oklart när och var den kommer att hållas, men reglerna spås vara väldigt lika och det är troligt att turneringen kommer att hållas i Augusti, samtidigt som lanseringen av deras nya gräsklippare till Blood Bowl-planer som The Groundsmen Association beställt (se bild nedan).
Perfekt!
Jag anmäler mig nu! Hur mkt pengar vill du ha och mailar man roster till dig?
Ja, men den beräknade kostnaden för turneringen är 25 kr och då ingår gratis kaffe/te.
Betalat nu, skickar roster ikväll
Edit: en fem-fajters denna gång eller?