Buzzqvarna Cup 2517?

edited September 2016 in Turneringar
Hej alla!

Jag sitter och spånar på om det borde hållas en Buzzqvarna Cup 2517 i Umeå nästa sommar. Jag vill ha lite feedback om för att se hur intresset ser ut, och vad vi kan göra för att locka fler deltagare. Mer info om Buzzqvarna Cup 2516 hittas på Buzzqvarna Cup

Skriv gärna en kommentar nedan om ni har något att säga.

Comments

  • Den eller de som skriver att de vill ha andra regler får gärna förtydliga nedan eller skicka mig ett ett privat meddelande så jag kan få lite återkoppling kring vad som är problematiskt med reglerna.
  • Jag tycker Buzzqvarna var skitkul, men det var bättre när jag hade tur mot in4thestain än när du hade tur mot mig.
  • Stareater wrote: »
    Den eller de som skriver att de vill ha andra regler får gärna förtydliga nedan eller skicka mig ett ett privat meddelande så jag kan få lite återkoppling kring vad som är problematiskt med reglerna.

    var inte jag som röstade men att en inte får sätta motorsåg på deathroller och därmed undgå secret weapon är för jävligt :D :P
  • Fast deathrollern är fortfarande ett secret weapon i sig själv. Det är bara motorsågen som den har som inte är det.
  • alla secret weapon borde försvinna tycker jag :)))
  • brocCooLi wrote: »
    alla secret weapon borde försvinna tycker jag :)))


    Goblins slutade väl tvåa? Så mer handikapp, njaaa ;)
  • Frantic wrote: »
    Goblins slutade väl tvåa? Så mer handikapp, njaaa ;)

    goblins ja, jag pratar om dvärgar nu :D

    men förstår reglerna och har inget att klaga på, men kunde inte låta bli att gnabba lite :)
  • Tyvärr är det för långt för att spela BB...
  • tjub wrote: »
    Tyvärr är det för långt för att spela BB...

    Pytts!
  • brocCooLi wrote: »
    Frantic wrote: »
    Goblins slutade väl tvåa? Så mer handikapp, njaaa ;)

    goblins ja, jag pratar om dvärgar nu :D

    men förstår reglerna och har inget att klaga på, men kunde inte låta bli att gnabba lite :)

    De där illaluktande grejerna som man inte vet vad som är upp eller ner kanske behöver lite extra hjälp :P det hade ju faktiskt varit brutalt med en "motorsågsånvält" :)
  • brutalt kul ja :D
  • --=== NEWSFLASH ===--
    Efter den klart ökade försäljningen av Buzzqvarna motorsågar under Q3 och Q4 2516 så har Buzzqvarna beslutat att sponsra ännu en turnering. Det är ännu oklart när och var den kommer att hållas, men reglerna spås vara väldigt lika och det är troligt att turneringen kommer att hållas i Augusti, samtidigt som lanseringen av deras nya gräsklippare till Blood Bowl-planer som The Groundsmen Association beställt (se bild nedan).

    roller.jpg
  • Meddela om det blir någon förändring på ogräsen... så jag vet när jag börjar snickra rosters :)
  • Augusti? Det låter ju faktiskt görbart. Lite långt för en dag kan tyckas, men träffar det rätt semestervecka så ska jag inte vara omöjlig.
  • Jag spikar datum till den 12e Augusti och mest troligt kommer vi att hålla till på Worldofboardgames. Jag postar och NAF-anmäler turneringen när lokalen är helt spikad.
  • Jag är mer än lite sugen. Skall kolla med mitt folk i trakten och se om jag kan titta in några dar vid den tiden.
  • Härligt att den försvarande (och nästan obesegrade) mästaren planerar att dyka upp.
  • Stareater wrote: »
    Jag spikar datum till den 12e Augusti och mest troligt kommer vi att hålla till på Worldofboardgames. Jag postar och NAF-anmäler turneringen när lokalen är helt spikad.

    Perfekt!

    Jag anmäler mig nu! Hur mkt pengar vill du ha och mailar man roster till dig?

  • Stareater wrote: »
    Härligt att den försvarande (och nästan obesegrade) mästaren planerar att dyka upp.
    Det var väl kul att du fick in ett "nästan" där ;)
  • är det en endagars den här gången också?
  • brocCooLi wrote: »
    är det en endagars den här gången också?

    Ja, men den beräknade kostnaden för turneringen är 25 kr och då ingår gratis kaffe/te.

  • edited May 2017
    Vad najs!

    Betalat nu, skickar roster ikväll :)

    Edit: en fem-fajters denna gång eller?
Sign In or Register to comment.