Kanske. Jag gissar att den stora gruppen kommer att splittas i två delar.
De har det inte lätt att få ihop det den här gången. måhända vore det lättaste att flytta Mago och Pellevin till rookiegruppen och att man sedan inte möter två av lagen i sin grupp.
Jag ser ingen anledning till att inte låta Ozt få spela med sitt förstval. (Bortsett från att jag skulle slippa möta en wardancer med Strip Ball).
Nu är klockan över 12. Så vi blev bara 16 spelare denna säsong.
@Zeke73 Han skrev denna post innan så han vet mycket väl när anmälan stänger. Jag tolkar hans efterkommande post som att han gnäller på att Mago fixar och hjälper till för att det skall bli fler spelare kommande säsong istället för att vara benhård med anmälningstidens slut. Det kanske bara var jag som läste posten så men det var anledningen till att jag blev irriterad.
Hej - jag är ny i ert gäng så tänkte presentera mig. Jag heter David, är 38 år och har spelat Blood Bowl innan, både liga och friendly games samt på Xbox. Jag har inte full koll på regler (men lär mig snabbt, hoppas jag) och spelar mest för att det är kul. Ska bli kul att spela en liga med er. Vi ses på Alpha (och Blood Bowl-arenan):
@DavidD Hej hej! Kul att du är med oss! Vi har alla varit nya någon gång. Jag känner mig själv ganska grön, men inser när jag räknar efter att detta blir min åttonde säsong...
Ja, det kan man undra. I och med att han är den snabbaste spelaren i laget, så blir det ofta han som försöker stressa bollhållaren och om jag sedan får tag på bollen så är det han som står bäst till för att kunna göra en snabb TD.
Jag försökte faktiskt göra en TD för att levla upp min #13, men han blev vid tillfället nedslagen och knockad. Ofta höll Captain Jack i bollen och det blev aldrig läge att lämna över, (det regnade nästan hela matchen). När jag fick en Blitz! efter 2-0 så var han den som stod redo att fånga bollen (vilket misslyckades), men strax efter plockade han upp bollen efter en missad pickup. (Det blev många sådana för Pär och hans rerolls tog slut tidigt).
Efter ännu en misslyckad pickup efter 3-0 markerade han ghoulsarna nära bollen medans kamraterna skar av vägen för de andra. När han fick chansen att göra en "Zlatan-mot-England" så tog jag den för att levla honom. Det visade sig vara onödigt eftersom han fick sin femte MVP ändå.
Jag vet inte om det var något rekord, men att ha en spelare på 57 SPP när "tvåan" ligger 40 SPP efter är definitivt ovanligt. Jag förväntar mig att en bounty snart dyker upp och någon illvillig jävel foular ihjäl honom.
Imorgon (torsdag den 10/11) kommer jag att stänga igen lokalen på Alphaspel när vi är klara. Men jag kommer inte dit förrän kring 18.30. Så var inte oroliga för att ingen med nyckel är där, jag kommer.
Comments
De har det inte lätt att få ihop det den här gången. måhända vore det lättaste att flytta Mago och Pellevin till rookiegruppen och att man sedan inte möter två av lagen i sin grupp.
Jag ser ingen anledning till att inte låta Ozt få spela med sitt förstval. (Bortsett från att jag skulle slippa möta en wardancer med Strip Ball).
?
@Lockmund, Zeke73
Mvh David, coach för In Humanity.
Jag försökte faktiskt göra en TD för att levla upp min #13, men han blev vid tillfället nedslagen och knockad. Ofta höll Captain Jack i bollen och det blev aldrig läge att lämna över, (det regnade nästan hela matchen). När jag fick en Blitz! efter 2-0 så var han den som stod redo att fånga bollen (vilket misslyckades), men strax efter plockade han upp bollen efter en missad pickup. (Det blev många sådana för Pär och hans rerolls tog slut tidigt).
Efter ännu en misslyckad pickup efter 3-0 markerade han ghoulsarna nära bollen medans kamraterna skar av vägen för de andra. När han fick chansen att göra en "Zlatan-mot-England" så tog jag den för att levla honom. Det visade sig vara onödigt eftersom han fick sin femte MVP ändå.
Jag vet inte om det var något rekord, men att ha en spelare på 57 SPP när "tvåan" ligger 40 SPP efter är definitivt ovanligt. Jag förväntar mig att en bounty snart dyker upp och någon illvillig jävel foular ihjäl honom.
Jag har tyvärr redan mött dig.
Tackar.