3rd edition dvärg lag köpes

Är det någon som kanske råkar ha det gamla 3rd edition dvärglaget "Grudgebearers" liggandes någonstans, och i sådana fall är ni villiga att sälja? Meddela mig om ni är villiga så kan vi diskutera priser som gynnar oss båda! :)

$_1.JPG

Comments

• Alltså, jag har ju laget, omålat, med några extra longbeards och resinbaser.

Dock är det inte som att jag har tänkt sälja det. Det är väl en kostnadsfråga, och i just det här fallet är jag nog inte så billig...
  • Jag har ett målat med extra longbeards samt Grim
  • edited July 2016
    Mago wrote: »
    Alltså, jag har ju laget, omålat, med några extra longbeards och resinbaser.

Dock är det inte som att jag har tänkt sälja det. Det är väl en kostnadsfråga, och i just det här fallet är jag nog inte så billig...

I sådana fall behöver du inte, jag hade hoppats på priser runt 300-700kr. Men nämn ditt pris så kan vi kanske diskutera!

• stashman wrote: »
    Jag har ett målat med extra longbeards samt Grim
    Tackar för erbjudandet men jag föredrar omålade :(

• Det är ju inte så svårt att ta bort färgen, om en har lite tid att mecka med det.

Jag ska fundera lite, men 3rd ed lagboxar verkar ligga runt 900 på eBay och alphaspel. En extra blister på det och dessutom resinbaser...
  • Lyckades vinna ett lag på eBay så den här tråden är inte riktigt behövd längre. Tack alla som svarade och tog sin tid att skriva!
This discussion has been closed.