Köp ett målat lag (typ Propainted) på TFF

edited January 2014 in Målning och modeller
Don_Vito:s annons på TFF behöver upp här för att ni inte skall missa möjligheten att köpa något riktigt fint lag. Han har mängder, de flesta riktigt fina målade med massor av specialfigurer. Antar att han tar lite betalt också men om du inte orkar måla är detta en bra tråd att titta på: http://talkfantasyfootball.org/viewtopic.php?f=7&t=39346

Ps. Du måste logga in på TFF för att se tråden.

Comments

  • Att det länkas massa till TFF i diverse forum är en stor anledning jag helt slutat kolla dem. Det är lite som att länka till en en betalporrsida som koncept. Ska man promt göra det så lägg det i en forumdel man kan ofölja. Eller ja, nu tar jag väl i från tårna men jag ser det som likvärdigt som att lägga upp massa lagbilder på en bilddelningssida man måste registrera sig på för att se.
  • @Thursablot : Förstår din frustration, men i detta fall är det väldigt relevant då det är sällan någon säljer ut hela sin blood bowl samling och han har alla sorters lag målade till hög standard med alla positioner samt de flesta starplayers till varje lag. Om man sedan är intresserad av blodbowl och vägrar vara inne på TFF av någon anledning tycker jag personligen bara att man får skylla sig själv. Hursom, det är inte detta som denna tråd skall handla om. Åsikter om vad som skall skrivas eller ej kan man ta i "forumet"-tråden.
  • Nom nom, synd att man inte var kvick nog att lägga vantarna på det där Norse-laget. Eller Slann-laget för den delen...
  • @lard jag har ett konto, dock är jag inte autoinloggad där när jag klickar länkar på mobilen och då jag i princip uteslutande använder "discussions" så blir det ett problem. Vidare tror jag det kan bli än mer störande för mindre aktiva spelare som registrerar sig för att hålla koll på sin lokala liga om man för att kunna kolla allt hänvisas till ännu ett forum.. eller flera. Relevant tråd dock. OT slut.
  • edited January 2014
    Har nu ett 2ed Dwarf och ett 2ed Proelf team på väg till mig... Kostar en slant men är värt det!

    DwarfDisplayBoard2.jpg

    CF0F5960-01C1-4FD4-B892-13D925D103AA_zpsqs0yutnu.jpg
  • Får man fråga vad han skulle ha för dom?
  • Var själv sugen på alverna. Snygga.
  • Display trays som den dvärgarna där har är så snyggt! Jag måste bygga såna!
  • Ja, det kan vara riktigt grymt med display trays. Det fanns ett helt gäng på NAF-championship förra året då vi var där. Goblin-lag i tomtestil med snölandskap, blinkade LED-lampor, hoppbacke för skidor och hela joxet. :-)
  • edited February 2014
    Håller på att bygga en tray till mina Undead/nekro lag. Bild kommer om någon vecka. ;)
Sign In or Register to comment.