Open Season 6

2»

Comments

  • Det är därför man vill möta honom. Tänk att vara den som sätter stopp för terrorn :)
  • Tyvärr kan ingen stoppa honom,han är en legend =)
    Men visst han har mkt cas och fina kills under bältet,men han är inte cas champion än,finns värre killar än honom,men dom fuskar ju med claw och piling on och sånnt hahahha =)
  • Men We Eat U backar inte ner för någon,alla som vill försöka få sig en tugga,är välkommna =)
  • Nya Martin (Doktorn) borde vilja möta dig med sitt HårtOrk lag, de är fortfarande Youngbloods en match till :)
  • Japp spelar gärna mot Doktorn,bara för han att höra av sig =)
  • Det är lite inledande action här i Open. 7 spelade matcher mot fem i vanliga ligan. Nu gäller det bara att hålla uppe tempot :)
  • edited May 2016
    Mina "Rerolls are for Losers" söker motståndare för lördag eftermiddag nästa vecka. Jag har min 2-åriga assistent coach, så förslagsvis spelar vi hos mig i Tullinge.

    I första hand så tar jag upp Vikings kastade handske, men om han inte kan så kan jag nog spela mot någon annan.
  • Jag kan spela om du vill möta Vampyrer.
  • Jättegärna, men jag har sagt att viking har första tjing. Han får till 1200 imorgon på sig :)
  • tack moose hade gärna spelat,men jobbar nästa helg
  • @Mooselord Då ser jag som att vi bokat spel på lördag. Eller hur?
  • @MartinS: Definitivt!
  • Svårslaget rekord.

    Senaste Openmatchen mellan We eat you och Endless Delights fick vampyrerna +4 i Fame.

    +1 för att jag hade fler åskådare.
    +1 för kortet That Babe's Got Talent!
    +2 för kortet Team Anthem

    Någon som kan/har/ens hört talas om högre Fame?
  • du skulle ju kunnat få +2 i antalet åskådare, och om en spelare har fan favourite ger väl den också +1 i fame?
    så i så fall kan en komma upp i +6.
  • Teoretiskt är en sak. Jag menar om någon faktiskt haft bättre eller ens lika bra som +4 i fame. :)
  • Fan favouritebonusen är per spelare, så teoretiskt kan man komma upp i +16-17 i fame. Martins +4 är väl kanske inte så imponerande ändå :)
  • MartinS wrote: »
    Teoretiskt är en sak. Jag menar om någon faktiskt haft bättre eller ens lika bra som +4 i fame. :)

    sant. tror jag själv 'bara' haft +3 både för och mot mig.

    Mooselord wrote: »
    Fan favouritebonusen är per spelare, så teoretiskt kan man komma upp i +16-17 i fame. Martins +4 är väl kanske inte så imponerande ändå :)

    aha! per spelare tom :D
  • Björn Druid hade en gång +4 emot sig i den ordinarie ligan, så om det är ett rekord, så är det delat. Anledningen att jag kommer ihåg detta är att det blev Pitch Invasion, och jag satt på bordet bredvid. 2+ för att slå ner spelarna. Alla elva fick ligga :)
  • edited July 2016
    Är det nån som vill lira i open mot mig på Alphaspel torsdag nästa vecka?
    Tänkte försöka spela med ett rookie-dvärglag. Har inte reggat det på sidan än men det är alla positionals och fyra blockers. Så att ni vet vad ni tackar ja till.
    Om det inte faller er på läppen så kanske nån vill övningsträna och testa skill choices inför eurobowl/europen?
  • Jag är väldigt spelsugen, och dessutom reggade jag ditt lag i natt. Vågar du möta samma goblinlag som du pitchclearade med dina ogres?
  • Gärna Pellevin, det är en dadel!
  • edited July 2016
    Utmärkt! Jag för in ditt lag i Open Season 6 så snart du köpt in dina grejjer.
Sign In or Register to comment.