NAFC2016 ordvitsar under turneringens gång, resultat, osv

13»

Comments

• Gött att vara obesegrad! Dock mindre gött att missa sista tåget till London. Aja det är ju en dag imorgon också
  • Skuld wrote: »
    Gött att vara obesegrad! Dock mindre gött att missa sista tåget till London. Aja det är ju en dag imorgon också
    Tåg? Hade ni inte skuts?
  • edited May 2016
    Allt som gick som på räls under turneringen @Skuld
    Hoppas att ni inte spårade ur pga missat tåg, ibland kan ens frustration skena iväg. Ni får lägga på ett kol nästa gång så ni hinner. Hoppas ni lokaliserar någonstans att sova (:
  • Vi hade skjuts till tågstation. Men allt verkar relativt lugnt för att komma hem
  • Gick ju rätt bra det här. Går hemresan hälften så bra är jag nöjd.
  • @Pidpad är alltså nöjd med en framtid på Färöarna.
  • Bröderna Wigstrand alltså, stabil insats (på planen). Stort grattis!
  • Hamnar jag på Färöarna har en goblin tagit över planet. Det får räknas som dåligt.
  • Men halva hemresan räcker enligt uppgift.
  • Inga goblins på planet men säkerligen en bunte troll.
  • Btw, tack till alla som hängde med och krigade för Sverige! Hoppas jag får träffa er på någon av de kommande turneringarna igen framöver. Alltid kul när ni dyker upp!
  • Äntligen hemma. Bra val (inte) att ta en omväg förbi Ludvika :P
  • Btw, tack till alla som hängde med och krigade för Sverige! Hoppas jag får träffa er på någon av de kommande turneringarna igen framöver. Alltid kul när ni dyker upp!

Japp det var alldeles för trevligt! Nu får man väll hoppas att man blir männsika någongång fram emot torsdag eftermiddag.

• Lyllos. I mitt fall blir det tidigast fredag.
  • hoppas att de som var med i år återkommer nästa år på nafc :)
  • Du har la reda bokat för oss brocCooLi hoppas jag ;)
  • Jag hoppas på att kunna delta nästa år. Verkar som att jag missade något stort
  • Du har la reda bokat för oss brocCooLi hoppas jag ;)

är min tur att fixa så :)
    men kan vara bra på att veta helg och sådant innan en bokar.

@pedda det hoppas jag du kan :)
Sign In or Register to comment.