Hej!
Jag vill spela Necro i säsong 20 och mitt eget lag är nere i Göteborg för att bli målat av min vän Simon. Jag skulle därför vilja låna ett Necrolag av någon att spela med, åtminstone inledningsvis, i säsongen.
Någon som kan tänka sig att låna ut ett?
Comments
Det är dock möjligt att jag själv kommer att vilja spela lite Necromantic/Undead i kommande säsong, men en nödlösning är att jag förvarar laget i ett skåp på Alpha, tills du får ditt lag, så kan vi båda använda modellerna.
Mooselord: lånar jättegärna om ingen annan känner att de kan avvara ett lag. Jag vet dock inte när mitt lag levereras från gbg. Men det blir riktigt gritty
Vad menar du? Jag betvivlar att vi menar samma Simon..?
Jag väntar nog med att anmäla mig tills @z3bb3 har valt vad han ska spela. Blir lite väl med tre stycken Necrolag i nedre divisionen. Jag kan köra Undead (TV1500+) en säsong till om det blir Necro för dig.
försökte skoja till det då Simon är extremt duktig
Jag spelar nog faktiskt hellre antingen Wood Elfs eller Undead före Necros, denna säsong. Kanske t.o.m. även Skaven och mina gamla Porc Orcs.
Okej! Vad skönt att höra. Sarkasmen gick mig helt förlorad av oklar anledning! Vad kul att du tycker det. Har du sett något mer han målat förutom mina gobbos?
minns inte vad jag sett, men vi hängde på wizard games i gbg samtidigt och träffade på varandra ibland.