Necrolag att låna?

BimBim
edited April 2016 in StockBowl
Hej!
Jag vill spela Necro i säsong 20 och mitt eget lag är nere i Göteborg för att bli målat av min vän Simon. Jag skulle därför vilja låna ett Necrolag av någon att spela med, åtminstone inledningsvis, i säsongen.

Någon som kan tänka sig att låna ut ett?

Comments

• Jag har ett, men jag har för mig att numreringen är lite förvirrande (en zombie har samma nummer som en werewolf och liknande). Du kan få låna laget, men om någon annan erbjuder sig så rekommenderar jag att spela med det andra istället :)
  • Jag har ett Gaspezlag som går som Necromantic och Undead.

Det är dock möjligt att jag själv kommer att vilja spela lite Necromantic/Undead i kommande säsong, men en nödlösning är att jag förvarar laget i ett skåp på Alpha, tills du får ditt lag, så kan vi båda använda modellerna.
  • Z3bb3, tror det blir lite opraktiskt, vi kanske vill spela samma dag eller till och med mot varandra :)

Mooselord: lånar jättegärna om ingen annan känner att de kan avvara ett lag. Jag vet dock inte när mitt lag levereras från gbg. Men det blir riktigt gritty :)
  • om det är Simon som ska måla så får du väl vara nöjd om inte grundfärgen syns för mycket ;P
  • Bim: Inga som helst problem. Jag lär inte spela med laget under 2016.
  • brocCooLi wrote: »
    om det är Simon som ska måla så får du väl vara nöjd om inte grundfärgen syns för mycket ;P

Vad menar du? Jag betvivlar att vi menar samma Simon..?

• Redan ett rookie Necro, och kanske ett till. Jag som hade tänkt spela rookie Necro...

Jag väntar nog med att anmäla mig tills @z3bb3 har valt vad han ska spela. Blir lite väl med tre stycken Necrolag i nedre divisionen. Jag kan köra Undead (TV1500+) en säsong till om det blir Necro för dig.
  • Bim wrote: »

försökte skoja till det då Simon är extremt duktig :)
  • edited April 2016
    @Hellstrom spela Necro du.
    Jag spelar nog faktiskt hellre antingen Wood Elfs eller Undead före Necros, denna säsong. Kanske t.o.m. även Skaven och mina gamla Porc Orcs.
  • BimBim
    edited May 2016
    brocCooLi wrote: »
    Bim wrote: »

försökte skoja till det då Simon är extremt duktig :)

Okej! Vad skönt att höra. Sarkasmen gick mig helt förlorad av oklar anledning! Vad kul att du tycker det. Har du sett något mer han målat förutom mina gobbos?
  • edited May 2016
    Bim wrote: »
    Okej! Vad skönt att höra. Sarkasmen gick mig helt förlorad av oklar anledning! Vad kul att du tycker det. Har du sett något mer han målat förutom mina gobbos?

minns inte vad jag sett, men vi hängde på wizard games i gbg samtidigt och träffade på varandra ibland.
Sign In or Register to comment.