Säljes: Necromantic team (konverterat)
Hejsan, behöver rensa lite bland mina lag (för att få plats med nya bland annat).
Säljer av två lag som jag byggt. Bilder längst ner, finns också en del bilder i den här tråden.
Orclaget
4 Black Orcs
4 Blitzers
2 Throwers
1 Lineman
1 Goblin
1 Troll
Grunden är savage orc regiment box till whfb, throwers är shamaner jag köpt separat. En blitzer är savage orc hero. Gobbon kommer från nån 40K-grej. Trollet är mestadels hemsnickrat. Not: på bilden är även en chief (en 40K warphead men den tänkte jag behålla).
Finns lite mer bilder här också.
Orcherna är sålda men necrolaget är kvar...
Necromantic team
2 flesh golems
2 werewolves
2 ghouls
2 wights
6 zombies/deadites
coach/starplayer med motorsåg.
Evil dead-tema lite på laget. flesh golems är orc boar boys i grunden, werewolves är 40K-vargar, ghouls är gorkamorka yoofs, Wights och zombies är gobbos.
Säljer av två lag som jag byggt. Bilder längst ner, finns också en del bilder i den här tråden.
Orclaget
4 Black Orcs
4 Blitzers
2 Throwers
1 Lineman
1 Goblin
1 Troll
Grunden är savage orc regiment box till whfb, throwers är shamaner jag köpt separat. En blitzer är savage orc hero. Gobbon kommer från nån 40K-grej. Trollet är mestadels hemsnickrat. Not: på bilden är även en chief (en 40K warphead men den tänkte jag behålla).
Finns lite mer bilder här också.
Orcherna är sålda men necrolaget är kvar...
Necromantic team
2 flesh golems
2 werewolves
2 ghouls
2 wights
6 zombies/deadites
coach/starplayer med motorsåg.
Evil dead-tema lite på laget. flesh golems är orc boar boys i grunden, werewolves är 40K-vargar, ghouls är gorkamorka yoofs, Wights och zombies är gobbos.
This discussion has been closed.
Comments
(Allt är gw bits förutom "Ash`N`Slash", om det skulle funderas över. När nu gw ska köra igång med spelet igen så verkar det bli krav i iaf somliga turneringar.
Tom trollet har gw-komponenter, fjädern är från en savageorc-yxa. Resten är greenstuff och kork.)
Kan ta med i helgen om till Team cup om nån vill spana.
jag behöver en strategi, speciellt som jag också håller på och gör nya dubletter hela tiden. vilket är rimligt, eftersom orcher är bäst, ingen protest.
men tanken är att en del av nuvarande (och framtida) lag skulle kunna tjänstgöra som flera. mitt undeadlag kan bli necros om jag lägger till varulvarna, osv...
Ska kolla var jag har dem.
Vad tycker du är rimligt?