@Landslaget, Berlin, Blood Bowl och bärs. Hur kan det inte vara ett perfekt träningsläger?
En del av det tyska landslaget kommer att vara på plats (vi jobbar på att få dit hela). Kanske kan vara en bra värdemätare?
Om jag hittar rimliga flygbiljetter så kommer jag men det kommer inte att köras som träningsläger för landslaget.
Som man sade under min gymnasietid: (innan de flesta av er fötts)
Berlin, det kunde vart en vacker stad
Berlin, det kunde vart en vacker dag
Men Berlin
Din mur har fläckats utav blod
Liksom gatorna där pojkar slogs
som män, innan de dog
Så, då var sängarna slut.
Hostelet är fullbokat, men det finns andra sovmöjligheter inom gångavstånd om någon mer är sugen på att komma ner. Hör av er så rekommenderar jag något
Flest TD med dvärgar? Det kräver nästan någon form av förklaring eller närmare beskrivning
Go Melisqus!
Att göra 2 mål per match med dvärgar är inte så svårt, det är bara att göra mål i sin egen offence och bryta motståndarens offence och göra mål även då. Men när vi kommer till tre mål blir det klurigare, en intercept i runda 8 följt av hand over inom disturbing precence följt av 2 gfi och en short pass var ett vinnande koncept i en av matcherna
Comments
Vore kul om du kom ner, om det passar såklart
Det tycker jag låter som en ypperlig idé
Om jag hittar rimliga flygbiljetter så kommer jag men det kommer inte att köras som träningsläger för landslaget.
Än så länge kan vi fixa rum åt er till ett fördelaktigt pris. Vänta inte, anmäl er nu!
Än så länge har vi två sängar lediga i Melisqus och brocCooLis rum.
Vad väntar ni på?
Hostelet är fullbokat, men det finns andra sovmöjligheter inom gångavstånd om någon mer är sugen på att komma ner. Hör av er så rekommenderar jag något
För mig går det sämre, men leder just nu Most CAS med 'Flings.
Två matcher kvar, men det ser redan nu ut som att Melisqus tar med en NAF-Pokal hem till GBG
Go Melisqus!
En försmak av EuroBowl kanske?
För mig gick det mindre bra med 1-1-4, men jag är ändå nöjd
Får skylla på att jag organiserade
Bra gjort!
Att göra 2 mål per match med dvärgar är inte så svårt, det är bara att göra mål i sin egen offence och bryta motståndarens offence och göra mål även då. Men när vi kommer till tre mål blir det klurigare, en intercept i runda 8 följt av hand over inom disturbing precence följt av 2 gfi och en short pass var ett vinnande koncept i en av matcherna
Känns riktigt bra. 14-2-1 för de senaste tre turneringarna.