Ni som bor nära Göteborg!

edited February 2015 in GOBBL
Hej!

Detta är alltså Göteborgs stora rullande liga och vi är 20+ som lirar i 4 olika del-ligor! (Kalkonkuppen för nya lag, Winegoblet för max TV1800, King of the Hill för vilket lag som helst och Stuntyleague för de sköra lagen...)
Hade varit kul om någon från kransstäderna orkade joina oss. Vi är alltid sugna på fler spelare!

Det går bra att nå oss på forumet hos Wizard-Games! (http://www.wizard-games.com/forum/)

//Niklas

Comments

• Så, nu verkar WG:s gamla forum ligga nere, så jag tänkte att vi skulle försöka komma igång här istället...

Vet ju att vissa (Melisqus, Inforthepain, broccoli o Skoberget) har tillgång till detta forum, men hur ser det ut med Hugo o eventuella andra?

Vi behöver ju diskutera resan till Stockbowl Team Cup!
  • mail kommer gällande stockbowl team cup!
    kan skriva med forumet här och tipsa de som inte har reggat sig här, dvs Hugo :)
  • Har inte tid för mer Blood Bowl i mitt liv, mest bara lite nyfiken var ni håller till numera?
  • Jag funderar på flytta över vår stunty leeg till detta forumet om inte de i leegan har nåt emot det? Då gamla sida är det väldigt lite trafik på.
  • @iPain gört! Vore kul att få se/läsa så mycket som möjligt om det där :D
  • @inforthepain du är ju lika mycket i leegan som någon annan kan jag tycka. så flytta över hit tycker jag låter bra.
  • @brocCooLi, jo ja de har du rätt i men ville bara vagga in er i varm, mjuk, mysig känsla av att jag styr leegan som en demokrati :D
  • edited February 2015
    equilibri wrote: »
    Så, nu verkar WG:s gamla forum ligga nere, så jag tänkte att vi skulle försöka komma igång här istället...

Vet ju att vissa (Melisqus, Inforthepain, broccoli o Skoberget) har tillgång till detta forum, men hur ser det ut med Hugo o eventuella andra?

Vi behöver ju diskutera resan till Stockbowl Team Cup!

Jag är reggad!

• Gött! Då är vi samlade här istället!

Återkommer inom kort gällande resan o boendet...
  • Om ni redan vet vilka som skall vara med i ett lag vore det jättehyggligt om ni kunde meddela oss detta så vi kan få upp det på hemsidan. Många kommer hellre när de får se vilka goa gubbar som kommer från Sveriges framsida, aka Lilla London.
  • Och menar ni boende till Sthlm team cup så kan vi ordna med det om ni vill. Pellevin har i alla fall folk hos sig tidigare år och om en 1 vecka flyttar jag till ett radhus 400m från lokalen där vi kommer spela.
  • Vi är ett lag (jag, Broccoli, Hugo o Melisqus) som ska bo på hotell i närheten av stationen. De andra (åtminstone Inforthepain o Skoberget...) hade nog uppskattat andra former av boende... Tror att de pratade om att muta in sig hos Pellevin med brädspel och glatt sällskap... :D
  • Då skriver jag in er, säg till när ni bestämt lagnamn, om inte det jag ger er duger :)
  • Hehehe... Vi återkommer med lagnamn... :D
    Måste ju ha något med GBG-humor, förstås!
  • equilibri wrote: »
    jag, Broccoli, Hugo, Melisqus, Inforthepain o Skoberget

Oj, vad många GBGare.
    Vem får plastskeden den här gången?
Sign In or Register to comment.