Bloodthirster sökes

Howdi gott folk!

Jag håller på att bygga ihop ett Khorne-lag att spela i BUBBLE-ligan om någon säsong eller så. Har spelat dem en säsong redan och fick lite blodad tand. Var tvungen att hoppa av den säsongen innan slutspel och de känner att de vill ha revansch.

Tänkte dock måla upp ett eget lag istället för att spela med @Khanmank's lag som uppenbarligen hade hade en förkärlek att slå dubbelskallar och skrika "Skulls for the Skull Throne". Har lyckats skrapa ihop och konvertera det mesta förutom en bloodthirster. Har listat ut att de kostar skjortan (och lite till) att köpa på ebay och undrar om någon har något i gömmorna som jag kan köpa för ett mer överkomligt pris eller har tips på en vettig alternativ modell som finns att köpa.

Comments

• Vortice miniatures Bloodthister tycker jag är grym.
  • edited January 2016
    bild på @kaju förslag
    demonvortice_zpsbed612ad.jpg
  • Grymt snygg. Jag hade helt missat att den existerade. För 15€ måste jag säga att det är ett helt överkomligt pris.

Om ingen annan har ett bättre tips så ska jag damma av spanskan och försöka skicka en beställning när lönen trillar in.
  • Jag kan ha en törstare i plast från Hero quest någonstans, förmodligen hemma hos föräldrarna.
  • Fick min Vórtice bloodthirster igår med posten. Kan ge en snabb recension. Snyggt skulpterat, bra gjutet och med hög detaljrikedom. Kort och gott en toppenfigur. Det finns bara ett problem, vingarna. De är uppenbarligen tänkta till en helt annan figur. De är lite sämre gjutna och verkar vara en annan typ av plast som känns mjukare och oljigare. Dessutom är passformen katastrofal, måste greenstuffa omkring 7mm för att kunna fästa dem mitt på ryggen och då täcker man den snyggt skulpterade ryggraden. Ska ta mig en funderare om jag tänker använda vingarna eller inte.
  • Skit i vingarna. Eller Magnitisera dem och sätt bara på dem när han får leap
  • Lard wrote: »
    Skit i vingarna. Eller Magnitisera dem och sätt bara på dem när han får leap
    +1
  • Jag kör ju utan vingar. De skymmer bara sikten.
Sign In or Register to comment.