Sökes

Även jag har behov av några figurer.
Jag skulle behöva 2 black orcs, och 1 orc blitzer för att komplettera orcerna i grundlådan.
Men just nu, skulle jag behöva en muterad skaven, med stor hand, ganska snart. :-) är för kass på att göra snygga konverteringar själv.
Ett troll är även av intresse.

Comments

• edited January 2016
    Jag har ett (omålat) troll över, om det är av intresse?

99060209197_StoneTrollGreatAxeNEW01.jpg
  • Absolut! :-) vad kan du tänka dig, för att skiljas från det? Har tyvärr inte så mkt att byta med.
  • Vad sägs om 10€ plus 3,70€ i frakt?
    Kan dock inte skicka innan 12 feb.
  • Ingen panik! Skickar ett pm med adress när jag kommer åt en dator. Hittar inte vart jag gör det på mobilen :-)
  • Bump! Behöver fortfarande orcerna ovan
  • Jag hittade en extra ork blitzer i plast hemma. Vet inte hur jag fått den. Har fått ett bud på 20 kr från en kille i Skellefteå, men är du villig att betala samma så får du den och så slipper jag frakta den.
  • Ok tack Mårten men @khanmank har precis trollat gran en blitzer. :-)
    Så i nu läget är det två BoBs jag behöver.
  • helt missat detta. har två BoBs, osäker på om de är målade eller inte dock. men har minst två BoBs, plast från grundlådan allihop.
  • har du fått tag på skaven spelaren?
  • Lysande @brocCooli! Spelar ingen roll om de är målade eller inte. Och råttan har jag inte heller lyckats skrämma fram.
    Vad önskar du i gengäld?
  • ska se om jag hittar och har allt först :)
  • hittade bobs, ingen skaven så har dumpat bort det laget men inte kommit ihåg att jag dumpat bort det :)

två är målade och står på bas med lite gräs, en ca helt omålad, utan bas, har baser men någonstans där det är jobbigt att komma åt dem. säg vilka du vill ha och pma adress så försöker jag skicka upp i veckan :)

och du kan bjussa på någon figur till någon annan som behöver vid tillfälle eller liknande, det du tycker är bra/passande/lämpligt :)
  • Blir bra det. :-)
This discussion has been closed.