Komplettera Orcs, Wood Elves och Skaven

Hallå!

Ny här på forumet, fick tips om det av @pellevin på Doubt VII.

Det är så att jag skulle behöva bättra på mina lag lite och undrar om någon har över att sälja:

Orcs - Två Gobbos, ett troll, två Black Orcs och två Blitzers (har plastlaget som följde med i boxen, är det 3rd edition kanske?)

Wood Elves - Två Catchers (Athelorn Avengers 3rd Edition).

Skaven] - En runner, eventuellt en lineman och ett snyggt Rat Ogre-huvud till rat ogren, jag lägger med bild på en sån som jag har. Alternativt en Rat Ogre om inget huvud hittas.

12339275_10153278331529157_582634211544554165_o.jpg

Sitter någon på ett Dark Elf-lag så är jag intresserad av att köpa det också.

*edit* P.S. Jag är inte superkräsen. Det går bra med plastfigurer och det behöver inte vara de bästa modellerna. Vill bara komplettera lagen så jag har några kompletta.

Comments

• Jag har Dark Elf laget mk1881 släppte förra året.
  • Men sweet! Hur många pjäser? Vilka olika postitioner? Vad skulle du vilja ha för det?
  • 16 spelare, en turn marker och en boll. Sä här ser laget ut: http://www.maki-games.com/product/mk1881-tanatos-16-player-team/#description.

Det är helt nytt, och kräver viss montering. Jag vill ha 700:- för det. Kanske känns dyrt, men i butik kostar det 100 euro utan marker och boll.
  • Låter inte alls dyrt @pellevin. 16 spelare är ju grymt, då kan man ju bygga laget hur man vill. Boll och turn-marker bra bonus. Ska kolla om jag har råd.
  • Tror att jag har black orc och blitzers i plast jag med. Ska kolla efter. Dem kan du få gratis.
  • Jag har ett GW river troll i plast. De är rätt stora men du får det å andra sidan gratis...

Kan ha ett rat ogre huvud också. Ska se hur jag ska bygga min.
  • edited January 2016
    @Ozt och @Jox oj! Tack så mycket. Jag swishar såklart över för frakt och sen funderar jag ut om jag på något sätt kan kompensera er? Bor ni i Umeå eller är ni här uppe ibland och spelar BB?
  • Nix, bott i Umeå i dryga sex år men flyttat därifrån så posten får sköta leveransen.

Kompensationen får bli ett plus på karmakontot.
  • @jox ahhh, okej. Tack så hemskt mycket. Men kommer du upp och spelar på Doubt VIII eller så får du höra av dig så fixar jag något, nån finöl eller så.
  • edited January 2016
    Hm

Jag undrar om jag inte har kvar en Head Splitter någonstans, de flesta brukar använda honom som sin megamus.

Ska jag leta lite efter honom?
  • @Frantic Undra om inte jag kan ha den head splittern. Vann en sån i pris i BUBBLE och hade inget riktigt behov av den. Hittar den inte i förrådet, så jag kan ha bytt bort den mot något annat.
  • Aha, så kan det varit... Återkommer när jag letat klart...
  • Det var ju Huvudsplittraren jag inte vann. Satan i gatan.
  • Kan det ha varit så att jag donerade tillbaka priset till ligan så @Khanmank inte kunde vinna den nästa år också. Tror nästan det.
  • edited February 2016
    Nja, kanske det, jag tror att den som fanns med som pris var väl oöppnad, den den jag har för mig att jag har är riktigt dåligt målad och behöver "strippas" innan användning.... Så det är inte samma iaf.

Om jag nu har kvar den...
  • @jox tack så hemskt mycket. Fick trollet i veckan. Har bara haft fullt upp och inte hunnit bekräfta att jag fick den.

@Frantic har du en så köper/byter jag gärna till mig den. Har en polare med färgstrippare så det är lugnt.
  • Jupp, "viska" mig adress/nummer så svänger jag förbi med den när det passar. :)
  • @otz jag återupplivar den här tråden och kollar om du har två Orc-blitzers i plast fortfarande?
  • jag kanske har orcer i plast. påminn mig imorgon/idag :)
  • jag har en som är helt omålad i plast och två st som börjat få färg på sig.
  • brocCooLi wrote: »
    jag har en som är helt omålad i plast och två st som börjat få färg på sig.
    Men hurra! Jag tar gärna en omålad och en med lite färg på sig. Vad vill du ha för dem?

• Om någon vill bli av med saker söker jag ett troll till mina orker. Eller något som passar bättre än min Hulk. :3
  • brocCooLi wrote: »
    typ portot?
    Lätt! PMa nummer så Swishar jag. Är du i Umeå och spelar BN någon gång? Om så kan jag bjuda dig på något nästa gång du kommer upp.
Sign In or Register to comment.