Komplettera Orcs, Wood Elves och Skaven
Hallå!
Ny här på forumet, fick tips om det av @pellevin på Doubt VII.
Det är så att jag skulle behöva bättra på mina lag lite och undrar om någon har över att sälja:
Orcs - Två Gobbos, ett troll, två Black Orcs och två Blitzers (har plastlaget som följde med i boxen, är det 3rd edition kanske?)
Wood Elves - Två Catchers (Athelorn Avengers 3rd Edition).
Skaven] - En runner, eventuellt en lineman och ett snyggt Rat Ogre-huvud till rat ogren, jag lägger med bild på en sån som jag har. Alternativt en Rat Ogre om inget huvud hittas.
Sitter någon på ett Dark Elf-lag så är jag intresserad av att köpa det också.
*edit* P.S. Jag är inte superkräsen. Det går bra med plastfigurer och det behöver inte vara de bästa modellerna. Vill bara komplettera lagen så jag har några kompletta.
Ny här på forumet, fick tips om det av @pellevin på Doubt VII.
Det är så att jag skulle behöva bättra på mina lag lite och undrar om någon har över att sälja:
Orcs - Två Gobbos, ett troll, två Black Orcs och två Blitzers (har plastlaget som följde med i boxen, är det 3rd edition kanske?)
Wood Elves - Två Catchers (Athelorn Avengers 3rd Edition).
Skaven] - En runner, eventuellt en lineman och ett snyggt Rat Ogre-huvud till rat ogren, jag lägger med bild på en sån som jag har. Alternativt en Rat Ogre om inget huvud hittas.
Sitter någon på ett Dark Elf-lag så är jag intresserad av att köpa det också.
*edit* P.S. Jag är inte superkräsen. Det går bra med plastfigurer och det behöver inte vara de bästa modellerna. Vill bara komplettera lagen så jag har några kompletta.
Comments
Det är helt nytt, och kräver viss montering. Jag vill ha 700:- för det. Kanske känns dyrt, men i butik kostar det 100 euro utan marker och boll.
Kan ha ett rat ogre huvud också. Ska se hur jag ska bygga min.
Kompensationen får bli ett plus på karmakontot.
Jag undrar om jag inte har kvar en Head Splitter någonstans, de flesta brukar använda honom som sin megamus.
Ska jag leta lite efter honom?
Om jag nu har kvar den...
@Frantic har du en så köper/byter jag gärna till mig den. Har en polare med färgstrippare så det är lugnt.